فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور تهران خبر داد:

طرح پلیس راهور و تاکسیرانی برای برخورد با "مسافربرهای شخصی"

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، اجرای طرح گشت مشترک پلیس راهور تهران بزرگ با سازمان تاکسیرانی را اعلام کرد و گفت: این طرح به منظور برخورد با مسافربرهای شخصی و تخلفات حوزه مسافربرها عملیاتی شده است.

طرح پلیس راهور و تاکسیرانی برای برخورد با "مسافربرهای شخصی"
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سردار محمد حسین حمیدی صبح امروز اجرای طرح گشت مشترک پلیس راهور تهران بزرگ با تاکسیرانی را اعلام اظهار کرد: این طرح به منظور برخورد با مسافربرهای شخصی و تخلفات حوزه مسافربرها عملیاتی شده است.

    رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با حضور در جمع گشتهای مشترک در محوطه ستاد پلیس راهور تهران بزرگ، گفت: یکی از مشکلات ما در حوزه ترافیک حضور مسافربرهای شخصی در پایانه‌ها، معابر، میادین و سایر نقاط است که این مسافربرها به حمل و جابه‌جایی مسافران به طور غیرقانونی می‌پردازند.

    وی افزود: خوشبختانه با هماهنگی‌های صورت گرفته بین پلیس راهور فاتب و سازمان تاکسیرانی، طرح گشت مشترک بین این دو سازمان از امروز با جدیت و قوت شروع شد و در این طرح با تخلفاتی که در حوزه حمل و نقل مسافر روی می‌دهد برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

    این مقام انتظامی تصریح کرد: امید است در این طرح با برخوردهای قانونی که صورت می‌گیرد به روان‌سازی ترافیک کمک کرده و رضایتمندی شهروندان حاصل شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط