فونیکسریمکسبهتام

ضامنی خبر داد:

ثبت‌نام رانندگان متقاضی سرویس مدرس از ۲۵ مرداد

عصر خودرو- مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از شروع ثبت نام رانندگان متقاضی فعالیت به عنوان سرویس مدرسه از ۲۵ مرداد خبر داد.

ثبت‌نام رانندگان متقاضی سرویس مدرس از ۲۵ مرداد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در رابطه با ساز و کار ثبت نام رانندگان متقاضی فعالیت به عنوان سرویس مدرسه اظهار داشت: با توجه به اینکه سال تحصیلی جدید بنا به گفته مسئولان آموزش و پرورش از 15 شهریور آغاز خواهد شد در صورت فعالیت مدارس، اگر خانواده‌ها نیاز به سرویس داشته باشند شهرداریها آمادگی دارند تا نسبت به ارائه سرویس اقدام نمایند.

    مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: فرآیند ثبت نام از رانندگان متقاضی سرویس مدرسه از 25 مرداد شروع و تا 2 شهریور ادامه دارد.

    این مسئول ادامه داد: به منظور جلوگیری از مراجعات حضوری و تجمع رانندگان متقاضی در مراکز ثبت نام و نیز ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برای کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا ویروس، ثبت نام آندسته از رانندگانی که در سال تحصیلی گذشته در سامانه ملی سپند نام نویسی کرده و پروانه فعالیت دارند به صورت پیامکی انجام خواهد شد.

    ضامنی در رابطه با سازو کار ثبت نام  رانندگان متقاضی توضیح داد: در گام اول با ارسال پیامک به این گروه از رانندگان در صورت تمایل و تقاضای آنها به ارائه خدمات در سال تحصیلی آینده، آنها می توانند با ارسال عدد یک به سرشماره فوق ثبت نام خود را انجام دهند.

    وی افزود: مشخصات این افراد (مدارک و اسکنهای مربوطه) در سامانه سپند قسمت پنل شهرداری مربوطه از سال گذشته بارگذاری گردیده و زمان مراجعه جهت بررسی و تائید رانندگان ثبت نام آنها نهایی خواهد شد.

    مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: گام دوم، مخصوص رانندگان جدید الورود و همچنین رانندگانی است که نسبت به سال گذشته اطلاعات فردی و خودرویی آنها تغییر کرده است و نیاز به ویرایش دارد، این گروه از افراد می توانند برای ثبت نام و یا اصلاح مشخصات خود در تاریخ‌های ذکر شده به دفاتر پیشخوان دولت و یا شرکت‌های حمل و نقل درون شهری مجاز (تائید شده توسط شهرداری در سامانه سپند) مراجعه کرده و نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

    وی درخصوص لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در سرویس مدارس خاطر نشان کرد: پروتکل‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا در سرویس مدارس همانند پروتکل‌های اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا در حمل و نقل عمومی می‌باشد که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و با حداکثر سه نفر در خودروهای سدان و در خودروهای جمعی با 50 درصد ظرفیت اسمی باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو