فونیکسریمکسبهتام

محدودیت ترافیکی جاده های شمال تا شنبه ۲۵ مرداد

هراز و کندوان جمعه یک طرفه می شود

عصر خودرو- مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۲۴ مرداد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد و در محور هراز تردد از ساعت ۱۵ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع است.

هراز و کندوان جمعه یک طرفه می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌های ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

    * ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-تهران و تهران-قزوین/ تردد روان در جاده های شمال

    وی بیان کرد: در حال حاضر دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران محدوده ساسانی

    و ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج – قزوین محدوده مهرشهر نشان می دهد.

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم، از تردد روان در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه‌، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت خبر داد.

    * بیشترین تردد جاده ای بین ساعات 19 تا 20

    وی گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد 2203 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 1.8 درصد کاهش دارد در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 15.6 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

    * محدودیت ترافیکی جاده های شمال از امروز تا شنبه 25 مرداد 99/هراز و کندوان جمعه یک طرفه می شود

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه 24 مرداد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 روز جمعه 24 مرداد از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

    محرابی نیا اضافه کرد: در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 22 روز جمعه 24 مرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 22 روز جمعه 24 مرداد از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

    * ممنوعیت تردد کامیون در هراز و کندوان

    وی اظهار کرد: در محور کندوان تردد انواع تریلر و کامیون کماکان ممنوع است همچنین در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است.

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 22 مرداد و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در محور هراز ممنوع است.

    محرابی نیا گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه 22 مرداد تا ساعت 6 روز شنبه 25 مرداد در  محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

    ‌* پرترددترین جاده های کشور در شبانه روز گذشته 

    وی اظهار کرد:‌ در شبانه‌روز گذشته در آزادراه ‌کرج-تهران، آزادراه کرج-قزوین و ‌آزادراه تهران-کرج‌  پرترددترین جاده‌های کشور بود.

    * کاهش ایمنی دلیل ا‌نسداد پنج جاده

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به انسداد 5 جاده به دلیل کاهش ایمنی مسیر، گفت: در حال حاضر جاده فرعی شمشک - دیزین، محور رامیان - اولنگ -  شاهرود، محور‌ شهداد - نهبندان و جاده‌‌ خرم‌آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است، همچنین محور قزوین - همدان در کیلومتر 110 مسیر کماکان مسدود و تردد با احتیاط از باند کناری انجام می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو