فونیکسریمکسبهتام

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در بازدید از ایران خودرو:

مجلس حامی صنعت است

عصر خودرو- نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مجلس حامی صنعت است،گفت: از آنجایی که مقام معظم رهبری سال جاری را به نام جهش تولید نامگذاری کردند، مجلس تمام توان خود را برای تحقق این مهم به کار خواهد بست.

مجلس حامی صنعت است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خانه ملت، سید احمد رسولی نژاد نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن پس از بازدید اعضای کمیسیون متبوعش از خطوط تولید در گروه صنعتی ایران خودرو در جمع خبرنگاران، گفت: این بازدید به منظور آشنایی با نحوه و وضعیت تولید در ایران خودرو به عمل آمد تا راهکارهای نمایندگان برای ساماندهی این صنعت ارائه شود.

    نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی درباره برنامه مجلس برای ورود به  موضوع ساماندهی بازار خودرو، گفت: از آنجایی که کمیسیون صنایع و معادن 6 کارگروه دارد و هریک از این کارگروه ها وظایف مشخصی را برعهده دارد مقرر شده است طرح ساماندهی بازار خودرو  در کمیسیون صنایع و معادن تدوین و بررسی شود.

    وی با بیان اینکه مجلس حامی صنعت است، اضافه کرد: از آنجایی که مقام معظم رهبری سال جاری را به نام جهش تولید نامگذاری کردند، مجلس تمام توان خود را برای تحقق این مهم به کار خواهد بست.

    براساس این گزارش فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، اظهار کرد: تولید گروه صنعتی ایران خودرو در سال 99 نسبت به سال 98، 36 درصد رشد داشته است. ما تمام توان شرکت را به کار گرفته ایم تا بتوانیم در سال جهش تولید پیشتاز تحقق این مهم باشیم.

    مقیمی با بیان اینکه اگرچه مقرر بود خودروهای پیش فروش شده در عید فطر پس از 3 ماه به مشتریان تحویل داده شود اما این امر زودتر از 3 ماه محقق شده است، ادامه داد: تعهدات معوق 13 محصول به صفر رسیده است و سایر تعهدات نیز ظرف مدت مشخصی به صفر خواهد رسید.

    وی ادامه داد: مقرر است از فرصت تعطیلات تابستانه ایران خودرو استفاده و خودروهای ناقص کف پارکینگ کامل و به بازار عرضه شود. براساس برنامه ریزی های انجام گرفته قرار است 35 هزار دستگاه خودرو در این ایام تکمیل و به بازار عرضه شود.

    وی درباره افزایش قیمت خودرو در ایران خودرو گفت: هر زمان که قانون به ما ابلاغ شود ما آن را اجرایی خواهیم کرد.

    براساس این گزارش اعضای کمیسیون صنایع و معادن پس از بازدید از خطوط تولید در گروه صنعتی ایران خودرو به مقام شهید گمنام ادای احترام کردند و سپس از مرکز تحقیق و توسعه این گروه صنعتی  و ساپکو بازدید به عمل آوردند./

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو