فونیکسریمکسبهتام

۲۶ میلیون تومان جریمه برای خرید خودرو وکالتی

عصر خودرو- وکالت‌های خرید و فروش خودرو انواع مختلفی دارند که رایج‌ترین نوع آن، وکالت دادن به خریدار خودرو است؛ یعنی فروشنده به خریدار اختیار تام می‌دهد تا خودرو را به مراکز تعویض پلاک ببرد، فک پلاک و نصب پلاک کند، سند را به نام خودش بزند و دیگر کارهای مربوط به انتقال خودرو را بدون حضور فروشنده انجام دهد.

۲۶ میلیون تومان جریمه برای خرید خودرو وکالتی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، اما چرا ما توصیه می‌کنیم هرگز سمت خرید خودرو وکالتی نروید؟


    5 دلیل توقیف فوری خودرو در مراکز تعویض پلاک
    اگر هر کدام از دلایل زیر برای خودروی جدید شما وجود داشته باشد، حتما در مرکز تعویض پلاک توقیف خواهد شد و آزاد کردن آن دردسر زیادی برای شما خواهد داشت.
    1) شکایت پلیس امنیت اخلاقی به دلایلی مثل بدحجابی
    2) سند خودرو در رهن بانک باشد و یا شکایت از طرف بانک
    3) شکایت قضایی مثل توقیف اموال مالک برای پرداخت مهریه یا نفقه
    4) مشکلات انحصار وراثت
    5) از همه مهم‌تر، داشتن شکایت قاچاق کالا یا پلاک جعلی
    استعلام گرفتن این موارد نیز بسیار پرهزینه و تقریبا غیرممکن است، پس بهتر است سراغ این روش خرید خودرو نروید.
     

    نظر سردار هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا، در مورد خرید وکالتی خودرو
    سردار سیدکمال هادیان‌فر در شهریور 98 اعلام کرد:
    " مردم با خرید و فروش خودرو به صورت وکالتی خودشان را گرفتار می کنند. در سامانه مرتبط به خرید و فروش خودرو، ما تنها مالک اصلی خودرو را می‌شناسیم.
    اخیرا در مرکز 197 نیروی انتظامی فردی مراجعه کرده بود که خودرویی را خریداری کرده که در کار قاچاق بوده و مجرم به شمار می‌آمد. خریدار بعد از خرید خودرو متوجه شد که بیش از 26 میلیون تومان برایش جریمه آمده است و علاوه بر این، سه شکایت دیگر از مالک اصلی این خودرو شده بود اما خریدار گرفتار شده و هر چه بگوید که نقشی در این زمینه نداشته، قانون نمی پذیرد.
    به شهروندان توصیه می‌شود به هیچ عنوان به صورت وکالتی خودرویی را خرید و فروش نکنند و تمام مسائل حقوقی را در هنگام عقد قولنامه و سایر مراحل خرید و فروش خودرو رعایت کنند. "


    خرید خودرو با ضمانت، بهترین راه برای مقابله با مشکلات خودرو وکالتی
    همراه مکانیک به عنوان اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی‌شده در ایران این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بتوانند خودرو خود را به همراه گارانتی کارشناسی و ضمانت پرداخت خسارت خریداری کنند.
    کافی است روی لینک خرید خودرو کارشناسی شده کلیک کنید تا تمام خودروهای موجود در نمایشگاه را ببینید. تمامی این خودروها از نظر فنی و بدنه کارشناسی شده‌اند و گزارش کامل کارشناسی آن‌ها در سایت قابل مشاهده است. با خرید خودرو از همراه مکانیک از 5 مزیت زیر بهره‌مند خواهید شد:
    • مشاوره تخصصی خرید خودرو مطابق با بودجه موردنظر
    • خرید خودرو کارشناسی شده
    • قیمت‌گذاری منصفانه خودرو با استفاده از تجربه شرکت در 150هزار معامله خودرویی
    • گارانتی پرداخت خسارت تا 7 روز
    • مشاوره حقوقی رایگان در زمان عقد قولنامه


    همراه مکانیک خدمت دیگری به نام خرید سفارشی خودرو را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد تا متد جدیدی از خرید خودرو را تجربه کنند.
    در این طرح صفر تا 100 خرید خودرو برعهده همراه مکانیک است، کافی است میزان بودجه یا خودرو مورد نظر را بدانید و در فرم موجود در صفحه خرید سفارشی به آدرس hamrah-mechanic.com/car-buy وارد کنید. سپس یک مشاور به شما اختصاص داده می‌شود تا بهترین انتخاب را به شما پیشنهاد دهد و در تمام کانال‌های فروش خودرو بگردد تا خودرو مورد نظر شما را پیدا کند. سپس همراه مکانیک خودرو پیشنهادی را کارشناسی کرده و در صورت داشتن سلامت قابل قبول، به همراه گزارش کارشناسی کامل و قیمت پیشنهادی به شما اعلام می‌کند تا برای بازدید از خودرو مراجعه کنید. در نهایت نیز قولنامه شما توسط مشاور حقوقی همراه مکانیک به رایگان نوشته می‌شود. در صورت تمایل شما تمام مراحل تعویض پلاک نیز توسط شرکت همراه مکانیک انجام خواهد شد تا در دوران کرونا بیشتر در خانه بمانید!

    با همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط