فونیکسریمکسبهتام

شاهکار جدید شرکت منصوری: تیونینگ فورد GT

عصر خودرو- منصوری، شرکت آلمانی خودروسازی لوکس به مناسبت سی‌امین سالگرد تاسیسش ماشین اسپورت فورد GT را با طراحی خاص خودش با نام La Mansory عرضه کرده است.

شاهکار جدید شرکت منصوری: تیونینگ فورد GT
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از همشهری آنلاین، شرکت منصوری سه فورد GT را به مناسبت هر  10 سال فعالیتش تیونینگ کرده  و هر سه را به رنگ آبی Bluerion Race درآورده است.

    شرکت منصوری که در حوزه تیونینگ و سفارشی‌سازی خودرو فعالیت می‌کند. در سال 1989 بوسیله یک مهاجر ایرانی‌تبار به نام کوروش منصوری تاسیس شد.

    فورد GT

    فورد GT یک خودروی اسپورت موتور وسط دونفره آمریکایی است که شرکت فورد به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس این شرکت در سال 2003 ساخت.

    La Mansory

    در ماشین تیونینگ‌شده بدنه ماشین اصلی با طراحی خاص منصوری جایگزین شده است که از فیبرهای کربن ساخته شده و پنج سانتی‌متر پهن تر از بدنه اصلی فورد GT است. منصوری جلوی ماشین را هم کاملا تغییر داده و طراحی جدید با فیبر کربن را در آن به کار برده و چراغ‌های جلوی خاص خودش را هم جایگزین کرده است.

    به گفته این شرکت این طراحی کاملا دگرگون شده  هیچ مشکلی برای کارکرد ماشین ایجاد نمی‌کند و باعث پایداری بیشتر ماشین می‌شود و هوای بیشتری را به ناحیه موتور می‌فرستد.

    رسیدن هوای بیشتر به موتور با توجه به اینکه منصوری کارکرد موتور 3.5 لیتری توربوشارژ- دوگانه V6 این ماشین را هم تقویت کرده است، اهمیت پیدا می‌کند. قدرت موتور از 660 اسب بخار با گشتاور  745 نیوتن‌- متر به 700 اسب بخار با گشتاور 840 نیوتن-متر افزایش داده شده است. سرعت ماشین هم از 346 کیلومتر در ساعت به 354 کیلومتر در ساعت افزایش یافته است.

    منصوری چرخ‌های ماشین را هم با چرخ‌های 54 سانتی‌متری خاص خودش جایگزین کرده که با تایرهای  Continental Sport Contact 6  پوشیده می‌شوند.

    بالاخره منصوری درون ماشین را هم کاملا بازسازی کرده است و به جای طراحی خام ماشین مسابقه‌ای که فورد به کار برده است، از یک طراحی لوکس استفاده کرده است. برای تودوزی ماشین از پارچه‌های نرم و مایکروفایبر برند آلکانتارا استفاده شده است و ترکیبی از رنگ‌های آبی و سفید جلوه آن را بیشتر می‌کنند.

    هنوز قیمت این ماشین‌ اعلام نشده است، اما تصور می‌شود دست کم باید هفت رقمی باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو