فونیکسریمکسبهتام

خط تولید تویوتا راو ۴ را ببینید

عصر خودرو- تویوتا راو ۴ یکی از خودرو‌های شاسی بلند با سوخت مناسب است که خط تولید آن را در این گزارش خواهید دید.

خط تولید تویوتا راو ۴ را ببینید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، Toyota RAV4، 2020 یک خودرو شاسی بلند  بسیار خوب است و به راحتی می‌توان فهمید که چرا یکی از پرفروش‌ترین اسم‌های موجود در ایالات متحده است. این خودرو انرژی سوخت چشمگیری را فراهم می‌کند و از ویژگی‌های استاندارد زیادی بارگیری می‌شود. این تویوتا همچنین دارای فضای داخلی مجلل و جادار است.

    Toyota RAV4 پرفروش‌ترین "کامیون کامپکت " در کل کشور برای سال 2018 بود. جذابیت گسترده آن از سال‌ها قبل در حال ساخت است. Toyota RAV4 در سال 2020 بر اساس امتیاز آن در رده شاسی بلندهای کامپکت است.

    این خودرو برنده جوایز SUV Best Compact  در  سال 2020 بود. در حال حاضر Toyota RAV4 از 8 نمره 8.1 از 10 برخوردار است، که بر اساس ارزیابی ما از 25 قطعه عنصر تحقیق و داده با استفاده از منابع مختلف است.

    کابین راحت و باکیفیت، سوخت به صرفه، قیمت پایین از ویژگی های بارز این خودروست. موتور زیر دریچه گاز سنگین بلند می‌شود. حالا سوالی که پیش می آید آیا Toyota RAV4 یک شاسی بلند خوب است؟

    Toyota RAV4 یک SUV کامپکت عالی است. این دستگاه مجهز به ویژگی‌های استانداردی از جمله دوز سالم فناوری کمک به راننده و یک سیستم سرگرمی کاربر پسند با Android Auto و Apple CarPlay است. این تویوتا دارای یک کابین ساخته شده با دو ردیف صندلی جادار و فضای مناسب بار برای کلاس است.

    از آنجا که RAV4 بهترین ترکیب را از فضای بار و مسافر، رتبه بندی ایمنی و قابلیت اطمینان، بررسی‌های مثبت از روزنامه نگاران خودرو و ویژگی‌های موجود در خانواده در کلاس خود دارد، آن را به عنوان بهترین SUV 2020 کامپکت برای خانواده‌ها نامگذاری کرده اند.

    RAV4 یک سواری راحت بوده و  از سوخت خوبی هم برخوردار است. موتور در اکثر مواقع رانندگی به اندازه کافی قدرت دارد، اما وقتی پدال گاز را بیش از اندازه فشار دهید،  می‌تواند پر سر و صدا شود.

     این خودرو یکی از بالاترین قیمت پایه را در بین شاسی بلند‌های جمع و جور دارد. Honda CR-V کمی مقرون به صرفه‌تر است و تقریباً از هر رقیب کلاس دیگر، یک باربری جادارتر دارد. از طرف دیگر اگر فضای بیشتری در بودجه خود دارید، هیبرید RAV4 را در نظر بگیرید. بسیار کارآمد در مصرف سوخت است و شتاب خارج از خط را نسبت به RAV4 معمولی نرمتر می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط