فونیکسریمکسبهتام

سرمایه گذاری ۷۵۰ میلیون دلاری نیویورک برای توسعه زیرساخت خودرو های برقی

عصر خودرو- فرماندار نیویورک از اختصاص ۷۵۰ میلیون دلار سرمایه به ساخت ایستگاه های شارژ و سایر زیرساخت های خودروهای برقی به عنوان بخشی از هدف بلند مدت این ایالت برای کاهش تولید گازهای گلخانه ای خبر داد.

سرمایه گذاری ۷۵۰ میلیون دلاری نیویورک برای توسعه زیرساخت خودرو های برقی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، اندرو کوئومو، فرماندار نیویورک از اختصاص 750 میلیون دلار سرمایه به ساخت ایستگاه های شارژ و سایر زیرساخت های خودروهای برقی به عنوان بخشی از هدف بلند مدت این ایالت برای کاهش تولید گازهای گلخانه ای خبر داد.

    با این سرمایه گذاری که تا حد زیادی توسط شرکت های توزیع انرژی ایالتی انجام می شود، قرار است بیش از 50 هزار ایستگاه شارژ خودروهای برقی ایجاد شود. کل بودجه این شرکت ها تا سال 2025 به حدود 701 میلیون دلار خواهد رسید.

    48.8 میلیون دلار دیگر قرار است از محل تسویه حساب با شرکت آلمانی فولکس واگن به دلیل رسوایی تأمین بودجه اتوبوس های برقی و همچنین ایستگاه های شارژ تامین شود.

    این اقدام نیویورک همزمان با اقدام مشابه ایالت فلوریدا صورت خواهد گرفت. مقامات فلوریدا در تاریخ 10 ژوئیه اعلام کردند که 8.6 میلیون دلار برای افزایش ایستگاه های شارژ سرمایه گذاری خواهد شد.

    در حالی که فروش خودروهای برقی طی چند سال گذشته به تدریج افزایش یافته است ، براساس اعلام وزارت انرژی ایالات متحده ، این خودروها هنوز هم کمتر از 2 درصد از کل فروش خودروهای آمریکایی در سال 2019 را تشکیل می دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط