فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیسیون صنایع و مجلس:

به دنبال قطع دست دلالان از بازار خودرو هستیم

عصر خودرو- نماینده ورزقان در مجلس با بیان اینکه امروز خودرو یکی از ملزومات اولیه خانواده‌های ایرانی است،گفت: مجلس به دنبال این است که هزینه داشتن خودرو برای محتکران و دلار آن را بالا ببرد.

به دنبال قطع دست دلالان از بازار خودرو هستیم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، الله وردی دهقانی عضو کمیسیون صنایع و مجلس با اشاره به تدوین طرح اخذ مالیات از افرادی که بیش از یک خودرو دارند در این کمیسیون، گفت: نمایندگان باید طرح های را تدوین و تبدیل به قانون کنند که خودروهای تولیدی در اختیار مصرف کننده واقعی قرار بگیرد.

    وی با تاکید بر اینکه امروز خودرو  تبدیل به یک کالای سرمایه ای شده است، ادامه داد: برخی امروز با خرید و فروش و دلالی در بازار خودرو سودهای کلانی را به دست آورده اند که باید این رویه را در مجلس تغییر دهیم.

    نماینده ورزقان در مجلس با بیان اینکه امروز خودرو یکی از ملزومات اولیه خانواده‌های ایرانی است، اضافه کرد: باید شرایط را در مجلس به گونه‌ای فراهم کرد که خانواده‌های با توان مالی کمتر نیز بتوانند حداقل یک خودرو تهیه کنند و قطعاً در مجلس ما به دنبال این هستیم که دست دلالان را از بازار خودرو کوتاه کنیم.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: مجلس به دنبال این است که هزینه داشتن خودرو برای محتکران و دلار آن را بالا ببرد تا آنها مجبور شوند خودروها را به بازار عرضه کنند تا قیمت‌ها متعادل شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم