فونیکسریمکسبهتام

قابل اعتمادترین خودروها در ۲۰۲۰

عصر خودرو- در سال ۲۰۲۰ افرادی که سراغ خرید خودرو می‌روند معمولا انتظار دارند که این خودروها نیاز آنها را تا چندین سال برآورده کند. البته در این رابطه باید گفت که میزان گارانتی و وارانتی خودروسازان نیز بالا رفته است. به طور کلی خودروها به ایده‌آل‌ترین حالت ممکن نرسیده‌اند اما از قبل شرایط بهتری پیدا کرده‌اند.

قابل اعتمادترین خودروها در ۲۰۲۰
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از گسترش نیوز، با تمام این وجود یک سری از خودروها هستند که قابلیت اطمینان بیشتری نسبت سایر محصولات دارند. در این میان برخی از شرکت‌ها به ساخت خودروهای با دوام معروف هستند و می‌توان آنها را جزو قابل اعتمادها دانست. اما یک سری سازمان نیز وجود دارد که این خودروهای قابل اعتماد را به صورت سالیانه معرفی می‌کنند. در ادامه قصد داریم به معرفی قابل اعتمادترین خودروها در سال 2020 بپردازیم.
    تویوتا پریوس
    قیمت: 24 هزار و 325 دلار
    مناسب برای: مشتاقان خودروی کم مصرف

    تویوتا پریوس هرچند که از یک پیشرانه نسبتا پیشرفته بهره می‌برد اما ظاهر ساده‌ای دارد و یک گزینه بسیار معقول به خصوص برای شهر است. از جمله نکات مثبت آن می‌توان به قیمت و مصرف سوخت پایین اشاره کرد.ظاهر آن البته نظر هر کسی را جلب نمی‌کند اما داخل کابین آن فضایی نسبتا باز و راحت را در اختیار خواهید داشت. تویوتا همچنین سیستم apple car play را نیز برای این خودرو در نظر گرفته است.

    لازم به ذکر است که باتری این خودرو باید بعد از گذشت چندین سال تعویض شود اما با توجه به مصرف سوخت بسیار پایین این خودرو همچنان ارزش خرید آن بسیار بالاست. یکی از نکات جالب در مورد پریوس این است که امکان خرید آن با سیستم awd وجود دارد.

    هیوندای النترا
    قیمت: 19 هزار و 300 دلار
    مناسب برای: افراد حساس به مبلغ بودجه

    پیش از این هیوندای النترا به عنوان یکی از رقیبان هوندا سیویک و تویوتا کرولا بود اما چند سالی است که با توجه به آپدیت‌هایی که صورت گرفته این خودرو تبدیل یکی از گزینه‌های قابل اعتماد در بین سایر گزینه‌ها شده است. امکاناتی نظیر مانیتور لمسی 8 اینچی، سیستم apple car play و android auto و شارژ وایرلس در این خودرو در دسترس است البته همه در نسخه پایه وجود ندارد.

    اکثر مدل‌های النترا مجهز به پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر بنزینی هستند که حداکثر توان 147 اسب‌بخار را ارائه می‌دهد. البته هیوندای برای النترا مدل‌های دیگر اسپرت و اکو نیز در نظر گرفته است. نسخه اکو از پیشرانه 1.4 لیتری توربو بهره می‌برد که حداکثر توان آن 128 اسب‌بخار است. اما نسخه اسپرت مجهز به پیشرانه 1.6 لیتری توربو با 201 اسب‌بخار توان است.

    لکسس GS
    قیمت: 51 هزار و 65 دلار
    مناسب برای: آن‌هایی که به ظاهر و راحتی اهمیت می‌دهند

    لکسس متحمل یک سری ریسک‌هایی با طراحی جدید خود شده است اما این بدان معنی نیست که خریداران باید نگران قابل اعتماد بودن محصولات این برند باشند. در حالی که بسیاری از خودروهای جدید مشکلات مکانیکی و الکتریکی رنج می‌برند اما لکسس یک آرامش خاطری را به مشتریان می‌دهد. این قابلیت اعتماد در محصولات تویوتا نیز وجود دارد و دیگر وقتی صاحب لکسس هستید صد در صد چنین مسئله‌ای وجود دارد.

    نسخه پایه GS هیچ درگی را با ب‌ام‌و سری 5 یا مرسدس کلاس E نمی‌برد. اما اگر مسابقه‌ای از نوع راحتی در کابین و میزان اعتماد پس از طی کردن مسافت‌های زیاد باشد قطعا لکسس برنده خواهد بود. لازم به ذکر است که این خودرو از پیشرانه 5 لیتری 8 سیلندر با حداکثر توان 467 اسب بخار بهره می‌برد. یکی از نکات مهم در خودروهای لوکس آسایش سرنشینان است که در این زمینه کمک‌فنرهای لکسس GS به خوبی عمل می‌کند.

    لکسس NX
    قیمت: 36 هزار و 870 دلار
    مناسب برای: علاقه‌مندان به کراس‌اوورهای لوکس

    لکسس NX که در کشورمان نیز وجود دارد یکی از محصولات منحصر به فرد این خودروساز ژاپنی به شمار می‌رود. این خودرو طراحی منحصر به فردی دارد و به همین دلیل نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرد. نسخه پایه این خودرو از پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر بهره می‌برد که حداکثر توان آن 235 اسب‌بخار است. این پیشرانه از طریق گیربکس 6 سرعت اتوماتیک توان را به تمام چرخ‌ها منتقل می‌کند. البته لازم به ذکر است که سیستم انتقال قدرت چهار چرخ متحرک به صورت یک آپشن است و باید جداگانه آن را سفارش دهید. این خودرو نیز مانند Gs قابلیت اعتماد بالایی دارد و به ندرت با مشکلات فنی مواجه می‌شود.

    تویوتا 4runner
    قیمت: 36 هزار و 120 دلار
    مناسب برای: تشنگان آفرود

    محصولات تویوتا نیز به طور کلی از لحاظ قابلیت اعتماد شرایط خوبی دارند. مدل 4runner نیز از این قاعده مستثنا نیست و در ضمن از آن برای آفرود می‌توانید استفاده کنید. این خودرو از پیشرانه 4 لیتری 6 سیلندر بهره می‌برد که 270 اسب‌بخار توان تولید می‌کند. همچنین گیربکس آن از نوع 5 سرعت اتوماتیک است. نسخه پایه این خودرو سیستم چهارچرخ متحرک ندارد و باید آن را به صورت جداگانه سفارش دهید. این خودرو ممکن است سریع نباشد یا طراحی داخلی آن نظر همه را جلب نکند اما از آن می‌توانید برای یک رانندگی راحت استفاده کنید.

    هوندا سیویکsi
    قیمت: 25 هزار و 200 دلار
    مناسب برای: افرادی که دنبال یک خودروی هیجان‌انگیز هستند

    سیویک جزو یکی از معروف‌ترین خودروهای هونداست که طرفداران زیادی نیز در بازار دارد. این خودرو به خریداران قابلیت اعتماد زیادی را ارمغان می‌دهد. سیویک در سال 2017 بازطراحی و وارد نسل دهم خود شد همچنین یک سری تغییرات در بخش طراحی داخلی آن در سال 2020 صورت گرفت. زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه 1.5 لیتری قرار دارد که 205 اسب‌بخار توان تولید می‌کند. گیربکس ان نیز از نوع 6 سرعت دستی است.

    تویوتا سینا
    قیمت: 31 هزار و 640 دلار
    مناسب برای: خانواده‌های پر جمعیت

    باز هم اتفاق عجیبی نیست که تویوتا دوباره در بین قابل اعتمادها قرار گرفته است. اگر می‌خواهید سراغ خرید یک مینی ون بروید یکی از بهترین گزینه‌های مدل سینا تویوتا است. این مینی‌ون از پیشرانه 3.5 لیتری 6 سیلندر 296 اسب‌بخاری بهره می‌برد. انتقال توان از طریق یک گیربکس 8 سرعت اتوماتیک به تمام چرخ‌ها صورت می‌پذیرد. شاید با شنیدن عدد 296 اسب‌بخار به نظر برسد که این مینی‌ون بسیار ضعیف است اما آنطور که فکر می‌کنید نیست و شرایط خوبی از لحاظ شتابگیری به واسطه بهره‌گیری از گیربکس خوب دارد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو