فونیکسریمکسبهتام

بررسی راهکارهای مطمئن و آسان در بازار خودروهای کارکرده

خرید و فروش خودرو دست دو می تواند آسان باشد

عصر خودرو- با ممنوعیت واردات انواع خودرو، بازار نمونه های دست دو و معدود صفر کیلومترهای باقی مانده در ایران داغ است اما ورود به این بازار با هدف فروش یا خرید یک خودرو کارکرده برای برخی مشتریان کمی ترسناک است چرا که دلالان بسیاری فاکتور صداقت را از این بازار حذف کرده اند و مشتریان با ترس از اینکه مبادا خودرویی تصادفی یا با کیلومتر کاهش یافته بخرند، نگاه مملو از وسواس به این بستر دارند و همین موضوع موجب می شود تا یا از فروش خودرو منصرف و یا برای خرید خودرو نتوانند خودشان وارد عمل شوند.

خرید و فروش خودرو دست دو می تواند آسان باشد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، خرید مطمئن در این شرایط نیازمند راهنمایی یک برند معتبر است تا تمامی ابعاد نگرانی مشتریان برای خرید و فروش خودرو کارکرده را حل کند. اگر تصور می کنید چنین امری در بازار افسارگسیخته کنونی دور از دسترس است بهتر است در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با راه حلی مطمئن و آسان آشنا شوید.

    بازار 500 هزار دستگاهی وارداتی ها
    اگر می خواهید بدانید در بازار خودروهای وارداتی کشور چه می گذرد و چرا باید از برند های معتبر برای خرید، مشاوره بگیرید بد نیست نگاهی به آمار خودروهای موجود در این بازار بیاندازیم. بر اساس آمار از ابتدای سال 1390 تا کنون حدود 480 هزار خودرو وارد کشور شده است. بیشترین آمار خودروهای وارداتی به سال 1393 (سال 2014 و 2015 میلادی) مربوط می شود که تنها سالی بود که آمار واردات از مرز 100 هزار خودرو گذشت. واردات خودرو به ایران با مدل های 2012 به بعد سالانه با آمار بیش از 70 هزار دستگاه ادامه داشت تا اینکه پس از سال 1396(با آمار واردات 70 هزار دستگاه – خودروهای وارداتی با مدل 2017) خودروهای وارداتی در سراشیبی سقوط با تحریم و ممنوعیت های داخلی واردات مواجه شدند. با این شرایط اکنون بیش از 480 هزار دستگاه خودرو وارداتی در کشور وجود دارد که با مدل های 2011 تا 2018 وارد کشور شده اند. این آمار که طی حدود 9 سال به دست آمده معادل نیمی از تولید سالانه خودرو در کشور است و به همین نسبت مشتریان محدود تری دارد. با نگاهی گذرا به این آمار در می یابیم که محدودیت خودروهای موجود در بازار، آن را به جزیره کوچکی بدل کرده که دهها فروشنده خرد و بزرگ در آن حضور دارند و همین موضوع موجب بروز نگرانی های متعددی می شود که با اتکا به برند مشاور مورد اعتماد می تواند خرید و فروش را آسان کند.

    پولتان برای خرید خودرو وارداتی کم است ؟
    بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء خودروشان هستند اما بودجه ای که در اختیار دارند کم است. در شرایط کنونی بسیاری از خودروها به نرخهای میلیاردی نزدیک شده اند و ارتقاء خودرو یا تبدیل آن در بازار با مشکلات زیادی همراه است. در این شرایط دریافت تسهیلات برای اقساط بلندمدت می تواند راهگشا باشد. تصور کنید خودرویی 400 میلیون تومانی دارید و به دنبال خرید خودرویی با حدود قیمت 700 میلیون تومان هستید. یک پلت فرم اینترنتی از برندی معتبر با بستر فیزیکی در بزرگترین بازار خودرو کشور به نام «اتو360» که پشتوانه گروه «آرین سرمایه» را در اختیار دارد به تازگی ارائه این تسهیلات را روی انواع خودروهای وارداتی آغاز کرده است. ارائه چنین تسهیلاتی در شرایطی که قیمت خودرو به صورت روزافزون افزایش پیدا می کند می تواند شما را به سمت سرمایه گذاری موفق و انتخاب خودرو بهروزتر سوق دهد. همچنین کارشناسی خودروها در محل این شرکت مشخصه دیگری است که خیال شما را از بابت یک خرید آسان و مطمئن راحت می کند.

    نگران تصادفی بودن خودرو یا کاهش کارکرد هستید ؟
    تصادفی بودن خودرو و یا کاهش کیلومتر کارکرد دو نگرانی اصلی خریداران خودرو در بازار دست دوم های وارداتی است. برند های زیادی در این زمینه خدمات کارشناسی را ارائه می دهند اما پیشنهاد ما به شما انتخاب برندی است که از صفر تا صد تصمیم شما برای خرید یا فروش خودرو همراهتان باشد تا نگرانی های شما به حداقل برسد. اگر قصد خرید یا فروش خودرو یا تبدیل خودروتان را دارید تنها کافیست با یک کلیک بستر آنلاین فروش خودرو را انتخاب کنید و گذر از نگرانی ها را به اعتبار این برند ها بسپارید. خودرویی که در نهایت برای شما انتخاب می شود از نظر مباحث صافکاری به صورت حرفه ای و با ارائه سند، کارشناسی شده است و تمامی مباحث سلامت فنی و یا کارکرد واقعی خودرو به اطلاع شما می رسد. اطمینان از ارائه بهترین قیمت نیز مزیت دیگری است که در این روش فروش نگرانیهای شما را به صفر می رساند تا به این اطمینان برسید که خرید وفروش خودرو در بازار دست دوم میتواند آسان باشد اگر شما انتخاب درست و مطمئنی را انجام دهید.

    آیا مشاور شما در بازار مورد اطمینان است ؟
    اشخاص بسیاری بدون هیچ پشتوانه ای در این بازار فعالیت میکنند و به شما وعده کارشناسی خودرو با گارانتی را می دهند اما در نهایت، ظاهر این مساله هر چقدر اطمینان بخش باشد همچنان شما دلگرم نخواهید بود. اتو360 (www.auto360.ir)یکی از برند های فعال در زمینه ارائه خدمات نوین خرید و فروش خودرو از صفر تا صد است که به عنوان برند زیر مجموعه گروه آرین سرمایه فعالیت می کند. این برند هم اکنون در نمایشگاهی بزرگ در خیابان خرمشهر (مرکز نمایشگاه های خودرو تهران) و چندین نماینده در سراسر کشور، حضور فیزیکی دارد و برخی از خودروهای موجود این برند نیز در شوروم این نمایشگاه موجود هستند. اتو360 در استودیویی بزرگ و اتاق نورمخصوص به کارشناسی و تصویر برداری از خودروها می پردازد و خودروهای موجود در سایت این شرکت به نمایش در می آیند. از دیگر مزایای اتو360، کارشناسی توسط ابزار مطمئن در اتاق نور است. متاسفانه امروزه، بسیاری از شرکتها در کوچه و خیابان اقدام به کارشناسی خودرو میکنند که مشخصا دقیق نیست و جزئیات صدمات احتمالی از دید کارشناس پنهان میماند. برای مثال بد نیست بدانید، کارشناسی دقیق یک خودرو، به لحاظ فنی و بدنه حداقل 45 دقیقه طول می کشد. این مطالعه درباره خودروهای وارداتی با امکانات بالاتر، هم حساستر و هم طولانیتر است و تجهیزات و کارشناسان حرفهای تری را طلب میکند. گروه آرین سرمایه با سابقه واردات خودروهای میتسوبیشی و DS هم اکنون ضمن استمرار خدمات به محصولات این برند ها، در زمینه خودروهای تجاری نیز فعال است و برند خرید و فروش این گروه که با نام اتو 360 شناخته می شود نیز از حاشیه اطمینان بالایی برای مشتریان برخوردار است. اتو360 تعریفی نوین از بازار خودرو است که سهولت و اطمینان را برای مشتریان به ارمغان می آورد.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو