فونیکسریمکسبهتام

نسخه گرانترین آئودی RS ۷ معرفی شد

عصر خودرو- RS ۷ اسپورت بک که گل سرسبد خانواده A ۷ است قیمت پایه ۱۱۴ هزار دلاری برای مدل ۵ درب داشته و به این مبلغ باید ۹۹۵ دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه کرد.

نسخه گرانترین آئودی RS ۷ معرفی شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷:۰۰
  • نسخه گرانترین آئودی RS 7 معرفی شد
  • نسخه گرانترین آئودی RS 7 معرفی شد
  • نسخه گرانترین آئودی RS 7 معرفی شد
  • نسخه گرانترین آئودی RS 7 معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آئودی آمریکا نه تنها پیکربندی آنلاین RS6 آوانت 2021 را منتشر کرده بلکه جزئیات مربوط به قیمت برادر لیفت بک آن را نیز اعلام نموده است. RS7 اسپورت بک که گل سرسبد خانواده A7 است قیمت پایه 114 هزار دلاری برای مدل 5 درب داشته و به این مبلغ باید 995 دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه کرد. همان‌گونه که خواهید دید آپشن‌های در دسترس معادل قیمت یک دستگاه A3 سدان قیمت دارند!

تنها رنگ بدنه خاکستری ناردو بدون هزینه اضافی در دسترس بوده و تمامی رنگ‌های دیگر بهای 595 دلاری دارند. البته رنگ مشکی سبرینگ یک آپشن 1075 دلاری است. البته اگر بخواهید رنگ بسیار خاص آئودی را سفارش دهید باید مبلغ 3900 دلاری را بپردازید. اگر بخواهید گران‌ترین گزینه رینگ را انتخاب کنید باید پکیج کربن اپتیک را سفارش دهید که 6650 دلار قیمت دارد. این پکیج شامل رینگ‌های 22 اینچی با طرح V، لاستیک‌های تابستانی پرفورمنس، نشان‌های مشکی و چندین عنصر فیبر کربنی بدنه می‌باشد.

با ورود به داخل کابین امکان انتخاب صندلی‌های راحت 1500 دلاری با پوشش چرم و تنظیمات برقی در 18 جهت را خواهید داشت. این صندلی‌ها همچنین به عملکرد ماساژ مجهز هستند. با پرداخت 500 دلار دیگر شما می‌توانید تریم کربنی را برای کابین در نظر بگیرید.

خب صحبت از پکیج‌ها شد و باید گفت کیت ترمز سرامیکی خاکستری با قیمت 8500 دلار در دسترس هستند. همان‌گونه که نام پکیج نشان می‌دهد این ترمز‌ها جایگزین نمونه‌های فولادی استاندارد شده و همچنین باعث می‌شوند حداکثر سرعت خودرو به 306 کیلومتر در ساعت افزایش یابد. اگر هم خواهان کابین لوکس‌تری باشید پکیج اجرایی 2500 دلاری را می‌توانید سفارش دهید که چرم بیشتری را به کابین اضافه می‌کند. به این موارد باید صندلی‌های عقب گرم شونده، هدآپ دیسپلی و درب‌هایی با مکانیسم بسته شدن نرم‌تر را اضافه کرد.

پکیج دستیار راننده 2250 دلاری شامل مواردی همچون تشخیص علائم ترافیکی، هشدار ترافیک پشتی، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و کروز کنترل تطبیقی می‌باشد. سیستم دید در شب 2500 دلاری، سیستم صوتی بنگ اند اولوفسن 4900 دلاری با 19 اسپیکر و قدرت 1820 واتی هم جزو دیگر آپشن‌های گران‌بها هستند.

خب آپشن‌های دیگری هستند که ذکر همه آن‌ها از حوصله خارج است، اما اگر تمامی موارد را در نظر بگیرید به مجموع آپشن‌هایی با ارزش 34،625 دلار خواهید رسید که باعث می‌شود قیمت RS7 اسپورت بک 2021 به 152،445 دلار برسد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم