فونیکسریمکسبهتام

مردم دفعات مراجعه به جایگاه‌های عرضه سوخت را کاهش دهند

عصر خودرو- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: مردم طوری برنامه‌ریزی کنند که برای حفظ سلامتی خود و مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا، کمتر به جایگاه‌های عرضه سوخت مراجعه داشته باشند.

مردم دفعات مراجعه به جایگاه‌های عرضه سوخت را کاهش دهند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، عبدالله گیتی‌منش روز دوشنبه اظهار داشت: شهروندان در هر بار مراجعه به پمپ بنزین‌ و یا ایستگاه‌های سی‌ان‌جی، حداکثر باک خودرو را پر کنند تا دفعات کمتری مجبور به مراجعه برای دریافت سوخت شوند.

    وی با بیان اینکه صاحبان خودرو، هنگام مراجعه برای سوختگیری، دستکش و ماسک به همراه داشته باشند، افزود: شهروندان حتما با استفاده از دستکش یا دستمال کاغذی دسته نازل را بردارند و اقدام به سوختگیری کنند.

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان بر لزوم حساسیت شهروندان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جایگاه‌های عرضه سوخت تاکید کرد و گفت: باید پس از اتمام سوخت گیری، با دست بدون دستکش، کارت سوخت را وارد دستگاه کارت خوان کرد و آن را برداشت.

    گیتی‌منش به ضدعفونی روزانه جایگاه‌های عرضه سوخت و کامیون‌های نفت‌کش در استان اشاره و تاکید کرد: بازرسان این شرکت هر روز به صورت سرزده از جایگاه‌های عرضه بازدید می‌کنند تا از رعایت مصوبه‌های بهداشتی و حفظ سلامتی پرسنل و مراجعان اطمینان حاصل شود.

    وی به شهروندان توصیه کرد به سمت استفاده از سی‌ان‌جی بروند، چرا که سوختی پاک و به صرفه بوده و آلودگی کمتری نیز به دنبال دارد و یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، در مجموع مصرف بنزین و گاز سی ان جی در استان کاهش یافته است.

    در حال حاضر 80 جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و 52 باب سی ان جی در کردستان به مردم خدمات می‌دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط