فونیکسریمکسبهتام

مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش یکساله ۴۰ هزار دستگاه محصولات سایپا برگزار شد؛

۵۹ هزار و ۵۵۲ نفر برای خودروی ثبت نام کردند

عصر خودرو- مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش یکساله ۴۰ هزار دستگاه محصولات گروه خودروسازی سایپا برگزار شد.

۵۹ هزار و ۵۵۲ نفر برای خودروی ثبت نام کردند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، آمار نهایی ثبت نام پیش فروش یکساله سایپا پس از صحت سنجی اطلاعات وارد شده توسط سایپا و سامانه امتا حاکی از آن است که برای قرعه کشی 40 هزار خودرو، 243 هزار  نفر واجد شرایط شدند.

    بر اساس این گزارش تا قبل از  پایش های صورت گرفته، 264 هزار نفر ثبت نام کرده بودند که پس از بررسی و احراز هویت اطلاعات ثبت شده متقاضیان خرید خودرو 20 هزار و 834 نفر با شروط وزارت صمت مغایرت داشت.

    بر اساس شروط لحاظ شده وزارت صنعت، معدن و‌ تجارت؛ از سبد 10 هزار خودرویی که برای طرح پیش فروش یکساله برای خودروی جدید «شاهین»در نظر گرفته شده، 59 هزار و 552 نفر ثبت نام کردند.

    برای خودرو سایناS   حدود 79 هزار و 57 نفر برای 8 هزار خودرو ثبت نام کردند. از سویی 28 هزار و 3 نفر برای خرید خوردو کوییک S ثبت نام کردند، قرار است برای 5 هزار از این مدل خودرو قرعه کشی صورت گیرد.

    برای خودروی کوییک دنده ای که سهمیه 5 هزار و 500 دستگاهی در نظر گرفته شده، 26 هزار و 614 هزار نفر ثبت نام کردند.

    خودروی دیگر که در طرح پیش فروش یکساله در نظر گرفته شده کوییک R است، سهمیه مصوب شده برای این خودرو 6 هزار و 700 دستگاه است که 17هزار و 447 نفر متقاضی آن  هستند.

    برای سایپا 151 نیز سهمیه 2 هزار دستگاهی در نظر گرفته شد و برای این خودرو 13 هزار و 79 نفر ثبت نام کردند.

    در 9 مدل عرضه شده در طرح پیش فروش یکساله برای خودروهای زامیاد دوگانه سوز بیش از  14 هزار  نفر، زامیاد تک سوز بیش از 2 هزار و 900 نفر و زامیاد دیزل بیش از  2 هزار و 200 نفر ثبت نام کردند.

    گفتنی است منتخبین قرعه کشی از ساعت 10 صبح فردا (دوشنبه) به مدت 72 ساعت فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه علی الحساب اقدام کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط