فونیکسریمکسبهتام

ورود ۲۶۰ خودرو جدید به ناوگان پلیس راهور

عصر خودرو- فرمانده نیروی انتظامی گفت:‌ علیرغم تحریم‌ها هرگز در مسیر رشد و پویایی پلیس بن بستی نمی‌بینیم.

ورود ۲۶۰ خودرو جدید به ناوگان پلیس راهور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سردار حسین اشتری در رزمایش ترافیکی تابستانه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا که با عنوان ارتقای توان و تحرک عملیات پلیس راهور در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، گفت: ماموران پلیس راهور مصداق مجاهدان فی سبیل الله در ایام تعطیل و غیرتعطیل، سرما و گرما و ... در تمام نقاط کشور از جاده‌ها تا شهرها هستند و همکاری با آنان برای ما باعث افتخار است.

    وی با بیان اینکه پلیس ملجاء و پناهگاه مردم است، گفت: در نتیجه همین اقدامات پلیس است که  شاهد اعتماد مردم به این مجموعه عظیم و خدمتگزار هستیم.

    فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای تقویت ناوگان خودرویی پایتخت گفت: ‌امروز شاهد این هستیم که 260 خودرو جدید به ناوگان خودرویی پلیس راهور ناجا افزوده شد و این روند الحاق خودرو به این پلیس در جهت تحرک و توان عملیاتی تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

    اشتری به تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان اشاره کرد و گفت:‌ علیرغم تحریم‌ها در وضعیت خاصی اعم از بودجه و اعتبارات هستیم و در این شرایط بر مبنای اولویتها، تجهیزات، اعتبارات و امکانات را به پلیس‌های مختلف تزریق می کنیم. ما هرگز در مسیر رشد و پویایی پلیس بن بستی نمی‌بینیم.

    به گفته فرمانده ناجا، در تزریق و تخصیص اعتبارات، امکانات و تجهیزات، اولویت در مواردی است که منشا اثر برای امنیت و آرامش مردم باشد.

    اشتری رویکرد اصلی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در سال جاری را انتظام بخشی به جریان ترافیک بابه کارگیری توان تجهیزاتی و انسانی با هدف تسهیل درتردد و نظم بخشی به ترافیک و ارتقاء فرهنگ ترافیکی برشمرد و گفت:‌ کاهش تصادفات به ویژه تصادفات فوتی و جرحی هم اولویت دیگر ماست. البته در این زمینه دیگر دستگاه های مسئول هم می توانند در کاهش تصادفات موثر باشند.

    وی تقویت سیستمهای هوشمند و به کارگیری فناوریهای روز را از دیگر راهبردها و اولویت‌های پلیس راهور و دیگر پلیس‌های تخصصی در ناجا برشمرد و گفت: یکی از برنامههایی که در نیروی انتظامی از سال گذشته آغاز شده و امید داریم که تا پایان سال 1400 به تحقق برسد بحث هوشمند سازی پلیس است، تاکنون توانسته‌ایم در این حوزه گامهای خوبی برداریم و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

    فرمانده ناجا توجه به رویکردهای آموزشی و فرهنگ‌سازی با به کارگیری همه ظرفیتها برای آگاه سازی مردم، ارتقاء فرهنگ ترافیک و ... را هم از دیگر اولویت‌های پلیس راهور در سال 99 اعلام کرد.

    اشتری بر تسهیل در ارائه خدمات پلیسی به مردم تاکید کرد و گفت: ‌این امر مهم باید به جد دنبال شود البته ناجا در راستای تحقق این موضوع از سالهای گذشته گامهایی را برداشته و اقدامات خوبی هم در زمینه هوشمندسازی و الکترونیکی انجام داده‌ایم که ثبت کروکی هوشمند، هوشمند سازی ثبت جرایم و ... بخشی از این اقدامات است.

    به گفته فرمانده ناجا، نیروی انتظامی در سال بیش از 70 میلیون خدمت ارائه می کند که بخشی اعظمی از این خدمات را پلیس راهور انجام داده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو