فونیکسریمکسبهتام

شرکت فولکس واگن هزینه های خود را کاهش می دهد

عصر خودرو- مدیرعامل فولکس واگن خطاب به مدیران ارشد شرکت گفت:« ما باید هزینه‌های مربوط به تحقیق و توسعه، سرمایه گذاری ها و هزینه های ثابت را به مقدار قابل توجهی نسبت به طرح گذشته کاهش دهیم».

شرکت فولکس واگن هزینه های خود را کاهش می دهد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، شرکت آلمانی فولکس واگن در نظر دارد برای مقابله با تاثیرات اقتصادی همه گیری ویروس کرونا هزینه های خود را بیش از پیش پایین بیاورد.

    سخنگوی شرکت فولکس واگن در پاسخ به سوالی درمورد یک گزارش در مجله صنعتی اتومبیلووچ گفت به تازگی در مورد این مسئله در یکی از رویدادهای داخلی شرکت گفتگو شده است.

    وی گفت:« بررسی های بسیاری در مورد کاهش بیشتر هزینه ها برای مقابله با همه گیری ویروس کرونا انجام گرفته ولی هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است».

    در این مجله صنعتی ازقول هربرت دایس، مدیرعامل فولکس واگن خطاب به مدیران ارشد شرکت نوشته شده بود:« ما باید هزینه‌های مربوط به تحقیق و توسعه، سرمایه گذاری ها و هزینه های ثابت را به مقدار قابل توجهی نسبت به طرح گذشته کاهش دهیم».

    بیشتر بخوانید
    افزایش فروش خودروهای فولکس واگن در چین

    خودروسازی رنو کارخانه ها را می‌بندد و کارگرانش را اخراج می‌کند

    وی اضافه کرد:« نقدینگی خالص گروه حداقل تا ماه جولای به خاطر تقاضای ضعیف روند کاهش خود ادامه خواهد داد و تمام برندهای شرکت نتیجه مثبتی در 2020 نخواهند داشت».

    این بدان معناست که برند خودروهای مسافری فولکس واگن باید مخارج خود را 20 درصد کاهش دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم