فونیکسریمکسبهتام

الزام مسافران به استفاده از ماسک

استفاده از تمام ظرفیت نشسته اتوبوس‌ها مجاز شد

عصر خودرو- مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: استفاده از تمامی صندلی‌ها و ظرفیت نشسته اتوبوس‌ها در شرایط کرونا بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مجاز است.

استفاده از تمام ظرفیت نشسته اتوبوس‌ها مجاز شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به منطور کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم، مدیریت شهری نیز تدابیری برای اجرای این طرح در حمل و نقل عمومی به کار برد. شرکت واحد اتوبوسرانی نیز در این راستا اعلام کرد با توجه به اینکه از 23 فروردین دو سوم کارمندان در محل کار خود حاضر می‌شوند برای اجرای بهتر فاصله‌گذاری اجتماعی روی صندلی‌های اتوبوس‌‌ها را علامت‌گذاری کرد‌ه‌ایم تا شهروندان از آن استفاده نکنند و فاصله‌ها بهتر رعایت شود.

    حال با گذشت حدود 50 روز از اجرای این طرح و بهبود وضعیت پایتخت درخصوص شیوع ویروس کرونا، شرکت واحد اتوبوسرانی اعلام کرد شهروندان می‌توانند از همه صندلی‌ها و ظرفیت نشسته اتوبوس‌ها استفاده کنند.

    محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در توضیح تصمیم جدید این شرکت، گفت: استفاده از تمام صندلی‌ها و ظرفیت نشسته اتوبوس‌ها در شرایط کرونا بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مجاز و  به موازات این مجوز، بر مبنای آخرین پروتکل ابلاغی، استفاده تمامی مسافران اتوبوس از ماسک اجباری است.

    وی با اعلام اینکه بر این اساس، تا جای ممکن نباید مسافر سرپایی داشته باشیم، افزود: البته تحقق این موضوع در شرایطی که ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به شدت با کمبود اتوبوس رو به روست، دشوار است.

    ترفع با اشاره به چگونگی اجرای طرح فاصله گذاری در داخل اتوبوس‌ها، تصریح کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خود را موظف می‌داند تا جای ممکن در حیطه اتوبوس‌های تحت نظارت خود بر حسن اجرای این طرح اهتمام ورزد، مشروط به اینکه در این شرایط حداقل حمایت‌های مورد نیاز از جانب دولت به عمل آید.

    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه انتظارات از این مجموعه باید متناسب با امکاناتی باشد که به آن اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح فاصله گذاری در ناوگان اتوبوسرانی به سه برابر اتوبوس‌های موجود نیاز داریم، در حالی که طی 10 سال گذشته یک دستگاه اتوبوس از سوی دولت به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت تحویل نشده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو