فونیکسریمکسبهتام

هر حلقه ۹۵۰ هزارتومان

تحویل لاستیک های وارداتی کشف شده به پشتیبانی امور دام

عصر خودرو- بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، لاستیک های کشف شده وارداتی، با قیمت حلقه ای ۹۵۰هزار تومان برای تشویق کامیون های حمل کالا، به شرکت پشتیبانی امور دام تحویل داده می شود.

تحویل لاستیک های وارداتی کشف شده به پشتیبانی امور دام
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، بر اساس مصوبه هفته گذشته ستاد تنظیم بازار، تکلیف لاستیک های وارداتی کشف شده مشخص شد. بر همین اساس قرار است این لاستیک ها که با ارز 4200تومانی وارد شده است به شرکت پشتیبانی امور دام تحویل داده  شود تا برای توزیع آن اقدام کند.

    بر اساس این گزارش این لاستیک ها با قیمت مصوب هر حلقه 950 هزار تومان در اختیار شرکت پشتیانی امور دام قرار می گیرد تا به عنوان ابزار تشویقی برای حمل کالاهای این شرکت در اختیار کامیون هایی که کالا را از بنادر به انبارهای مقصد منتقل می کنند، قرار دهد.

    گفتنی است، تحقق این امر مشروط به واریز وجه کالا به حساب اعلامی دادگستری و ثبت در سامانه صدور حواله و فروش لاستیک است. بنابراین این تصمیم به دفتر خدمات امور بازرگانی  شرکت پشتیبانی امور دام اعلام و بلافاصله پس از تصویب اجرا می شود.

    بر اساس این گزارش، با توجه به اینکه یکی از بخش هایی که در شیوع ویروس کرونا ، مجبور بودند فعالیت خود را ادامه داده و اقدام به جابه جایی کالاهای اساسی کنند، کامیون داران بودند، تحویل لاستیک های کشف شده وارداتی به این بخش، می تواند یک ابزار تشویقی و امیدوار کننده باشد. 

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط