فونیکسریمکسبهتام

معرفی مدل به روز شده ام وی ام ایکس ۳۳

عصر خودرو- شرکت مدیران خودرو تصمیم دارد تا مدل به روز شده اولین شاسی بلند چینی بازار ایران که حال قدمتی ۱۰ ساله دارد را به زودی روانه بازار نماید.

معرفی مدل به روز شده ام وی ام ایکس ۳۳
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»،  ام وی ام ایکس 33 از سال 1389 وارد بازار ایران شد و به سرعت توانست در دل  مشتریان خودروهای کراس اوور جا باز کند ، از سوی دیگر شرکت سازنده با ارزیابی های مداوم از نیاز بازار و خواسته های مشتری ، 2 بار ظاهر این خودرو را زیر تیغ جراحی قرار داد و تا کنون در مجموع 3 ورژن از این خودرو راهی بازار شده و حال مدیران خودرو با توجه  به خواسته مشتری و درک به موقع آن چهارمین ورژن ( فیس لیفت محصول ) را راهی بازار خواهد کرد ، تا بتواند ادامه دهنده راه موفق کلیه مدلهای ایکس 33 در بازار ایران باشد .

    اما سوال اصلی اینجاست که این مدل جدید چه تغییراتی را به خود دیده است ؟
    نمای جلو خودرو  تغییراتی را داشته است ، جلو پنجره آن از سبک جدید طراحی محصولات ام وی ام  که مشابه خودروی ایکس 55 است استفاده نموده و همچنین سپر جلو و چراغ دیلایت به لحاظ طراحی عوض شده که سازگار و هماهنگ با جلوپنجره جدید بوده و جهره یک شاسی بلند مستحکم و مدرن را به خودرو داده ، از سوی دیگر شکل رینگ های آلومینیومی 17 اینچی تغییر یافته که حالتی مدرن تر و شیک تر به نمای این خودرو داده است، اما با ورود به  نمای داخل این خودرو نیز متوجه تغییرات خواهید شد ، پوشش صندلی ها و رو دربی ها به رنگ قهوه ایی تیره در آمده که در مجموع داخل آنرا شکیل تر نموده است و رنگ دریچه های تهویه نیز به رنگ قهوه ایی شده که تناسب با پوشش داخل خودرو دارد . همچنین فرمان خودرو نیز به مانند محصولات جدید مدیران خودرو تغییر کرده که باعث زیباتر شدن جلوداشبورد خودرو شده است . اما نکته مهم در بخش فنی ، نصب یک گیربکس اتوماتیک 5 سرعته اتوماتیک میباشد که در عمل شتاب و هماهنگی بیشتری را دارد، این گیبرکس باعث سهولت و لذت بیشتر راننده با این خودروی کراس اوور میشود ، همچنین به لحاظ امنیتی نیز این خودرو مجهز به سیستم پایداری الکترونیکی ( ایی اس پِی ) نیز شده که قطعا امنیت بالاتری را در رانندگی پدید می آورد  و همچنین فرمان برقی که سهولت و امنیت بالایی را در رانندگی پدید می آورد. به هر روی به زودی شرکت مدیران خودرو این خودرو را رونمایی خواهد کرد و شرایط فروش و قیمت آنرا اعلام خواهد نمود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو