فونیکسریمکسبهتام

معرفی خودرو اسپورتیج

عصر خودرو- اسپورتیج در سال ۱۹۹۳ توسط شرکت خودرو سازی کیا معرفی شد و حضور این خودرو در بازار ایران به سال ۲۰۰۰ میلادی باز می‌گردد.

معرفی خودرو اسپورتیج
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خبرگزاری میزان، خودرو اسپورتیج یکی از خودرو‌های شاسی و کراس آور محبوب بازار است که با تجهیزات و خدمات مناسب سهم مناسبی از بازار ایران دارد.

    اسپورتیج در سال 1993 توسط شرکت خودرو سازی کیا معرفی شد و حضور این خودرو در بازار ایران به سال 2000 میلادی باز می‌گردد.

    قرار گرفتن در رده خودرو‌های شاسی بلند و قابلیت آفرود نسل دوم باعث افزایش استقبال مردم از خرید این محصول بود، نقطه اوج این محصول در نسل سوم اسپورتیج بود، زمانی که با افزایش ابعاد رفاه و راحتی بیشتری نسبت به نسل‌های گذشته داشته است.

    اسپورتیج نسل سوم با افزایش آپشن و رضایت مشتری‌ها به سرعت به یکی از پرفروش‌ترین خودرو‌های وارداتی در ایران تبدیل شد و توانست رکورد فروش خود را بکشند.

    مهمترین عوامل موفقیت اسپورتیج می‌توان به طراحی چشم گیر این خودرو اشاره کرد که توانسته توجه بسیاری از خریداران را جلب کند از سوی دیگر کیا موتورز با افزایش تجهیزات بالاتر از خودرو‌های هم نسل خود قرار گرفته است.

    از نقاط قوت اسپورتیج نسل سوم کسب 5 ستاره کامل از موسسه EURO NCAP  است و همچنین از معتبرترین موسسه ایمنی دنیا یعنی IIHS آمریکا بالاترین نمره را دریافت کرده است.

    سیستم ترمز، استفاده از 6 کیسه هوا و سیستم پایداری الکترونیکی نقش بالایی در ایمنی این خودرو دارد.

    اسپورتیج نسل سوم از یک پیشرانه 2.4 لیتری نیرو برخودار است و این پیشرانه معادل 177 اسب بخار قدرت دارد و جعبه دنده آن 6 سرعته و اتوماتیک است.

    این خودرو دو دیفرانسیل مناسب برای آفرود‌های نه چندان سنگین است و حداکثر سرعت ارائه دهنده نزدیک به 185 کیلومتر است.

    از میان آپشن‌های متعدد اسپورتیج می‌توان به سقف پانوراما - رینگ‌های 18 اینچی - آینه‌ها تاشوی برقی و مجهز به گرمکن و چراغ راهنما - دوربین دید عقب - سنسور عقب - سنسور نور (روشن شدن خودکار چراغ‌ها) - شیشه‌های ضد آفتاب - کلید هوشمند و استارت دکمه‌ای - کروز کنترل - سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه - آینه وسط الکتروکرومیک و همراه با نمایشگر دوربین عقب و خطوط راهنمای پارک - گرمکن صندلی سرنشینان جلو - نمایشگر‌های سوپرویژن - سیستم مدیریت پیمایش (Trip Computer) - روکش چرمی صندلی‌ها - تهویه صندلی راننده اشاره کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو