فونیکسریمکسبهتام

اعلام قیمت مصوب چهار محصول ایران خودرو

عصر خودرو- قیمت مصوب چهار محصول ایران خودرو در طرح فروش فوق العاده این خودروساز اعلام شد.

اعلام قیمت مصوب چهار محصول ایران خودرو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در خصوص قیمت قطعی 4 محصول ایران خودرو گفت: پارس tu5 با قیمت 797 میلیون 98 هزار ریال به صورت دو‌ ودیعه به فروش می‌رسد که در زمان ثبت نام مبلغ 398میلیون ریال و بعد از قرعه‌کشی مبلغ 369میلیون 916 هزار ریال از مشتری دریافت می‌شود.
    وی به شرایط فروش پژو 206تیپ دو اشاره کرد و گفت: این خودرو با قیمت قطعی 716 میلیون 458 هزار ریال به فروش می رسد که هم‌زمان با ثبت نام مبلغ 357 میلیون ریال و بعد از اعلام نتایج مبلغ 330 میلیون 276 هزار ریال دریافت می شود.
    دیگر خودرویی که در اولین فروش فوق العاده عرضه می شود خودرو پژو 405 slx است که با قیمت نهایی 683میلیون 313 میلیون ریال به فروش می‌رسد، مشتری هنگام ثبت نام 341 میلیون ریال پرداخت و باقی‌مانده 330میلیون و 376 هزار ریال نیز در زمان اعلام نتایج دریافت می‌شود.
    معاون بازاریابی و فروش ایران خودرورانا را دیگر محصول ایران خودرو در این سبد اعلام کرد و گفت: این خودرو با قیمت 750 میلیون و 479 هزار ریال و با پیش پرداخت 375 میلیون ریال و ودیعه دوم به مبلغ 346 میلیون 297هزار ریال در برنامه فروش فوق العاده قرار دارد.
    وی ادامه داد: با توجه به اینکه این خودروها به مدت یک سال در رهن ایران خودرو است، مبلغ 39 میلیون  و 100 هزار ریال در قالب یک فقره چک از مشتری دریافت می‌شود.
     معاون بازار یابی وفروش ایران خودرو خاطر نشان کرد: در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو، قیمت چهار محصول پر تیراژ قطعی بوده و موعد تحویل حداکثر سه ماه خواهد بود.
    وی افزود: در اجرای این طرح ابتدا تمامی متقاضیان ( چه کسانی که قبلا کد کاربری دریافت کرده اند وچه متقاضیان جدید)  باید به سایت اینترنتی فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کرده و با درج مشخصات کامل و طی مراحل پیش ثبت نام، نام کاربری و رمز عبور ورود به سامانه را دریافت کنند.
    رحمانی خاطر نشان کرد: هیچ تفاوتی بین فردی که روز اول ثبت نام می کند با کسی که روز آخر ثبت انجام می دهد وجود ندارد و شانس قرعه کشی برای همه یکسان است.ش

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو