فونیکسریمکسبهتام

نیمی از ناوگان اتوبوسرانی تهران به سن بازنشستگی رسیده است

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام فعالیت کارگاه‌های تعمیر اتوبوس‌های مستعمل در قالب ۱۰ تعمیرگاه که در دل این شرکت فعالیت می‌کنند، گفت: مجموعه اتوبوسرانی با تکیه بر توان داخلی و نیروهای ماهر و مجرب خود، نسبت به بازسازی کامل اتوبوس‌های ناوگان اقدام می کند.

نیمی از ناوگان اتوبوسرانی تهران به سن بازنشستگی رسیده است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، محمود ترفع با تاکید بر اینکه ناوگان اتوبوسرانی پایتخت دارای 5800 دستگاه اتوبوس است که 54 درصد آنها فرسوده هستند، افزود: بیش از نیمی از ناوگان به سن بازنشستگی رسیده است و همین موضوع، آماده به کار نگه داشتن اتوبوس‌ها را سخت و دشوار کرده است.

    وی با اعلام اینکه نیروهای پرتوان شرکت واحد با استفاده از دانش و تجربه خود طی یک سال گذشته 40 دستگاه اتوبوس دوکابین را به صورت کامل بازسازی کرده‌اند، عنوان کرد: وقتی اهمیت این اقدام دوچندان می‌شود که بدانیم این مهم با وجود کمبود قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز محقق شده است.


    بنابر اعلام روابط عمومی شرکت واحد ، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه به طور متوسط روزانه بیش از 200 دستگاه اتوبوس در 10 تعمیرگاه این شرکت تعمیر می‌شوند، خاطرنشان کرد: زمان توقف اتوبوس در تعمیرگاه را به حداکثر یک روز کاهش داده‌ایم اما واقعیت این است که باتوجه به فرسودگی ناوگان، خدمات‌رسانی به شهروندان با دشواری و به سختی انجام می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط