فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور ناجا:

تصمیم گیری در خصوص طرح ترافیک با شورای ترافیک تهران است

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور ناجا گفت: شورای ترافیک تهران مسؤول این است که بگوید طرح ترافیک اجرا شود یا خیر.

تصمیم گیری در خصوص طرح ترافیک با شورای ترافیک تهران است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، سردار سید کمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت اجرای طرح ترافیک در پایتخت و کلانشهرها اظهار داشت: با توجه به شرایطی که کرونا در کشور به وجود آورد به نظر بنده وزارت بهداشت در این خصوص صاحب نظر است؛ چراکه این وزارتخانه مسؤول مقابله با بیماری کروناست.

    رئیس پلیس راهور ناجا به وضعیت تهران اشاره و تصریح کرد: شرایط تهران هنوز بر اساس گزارشات در وضعیت قرمز است؛ ما در ابتدای سال 99 به دولت پیشنهاد کردیم که طرح ترافیک در تهران نداشته باشیم تا مردم مجبور نشوند از ناوگان عمومی استفاده کنند؛ طرح برداشته و تردد انجام شد اما هر چه روند جلوتر رفت مشاهده کردیم که افراد ترددهای غیر ضرور می‌کنند و این ترددهای غیرضروری بیش از 75 درصد مرکز تهران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ملتهب و ترافیک را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دچار مشکل کرد.

    وی گفت: در جلسه ستاد فاصله گذاری اجتماعی در وزارت کشور پلیس راهور در گزارش خود دو پیشنهاد هم ارائه داد؛ بنده در آن جلسه اعلام کردم که طرح ترافیک از ساعت 8 تا 18 اعمال شود و پیشنهاد دیگر هم این بود که مسؤولیت طرح ترافیک در کلانشهرها به عهده شورای ترافیک آن شهر باشد که این طرح در همان جلسه تصویب شد؛  همچنین طرح پیشنهادی پلیس راهور در جلسه عالی کمیسیون ملی مقابله با کرونا که با حضور رئیس جمهور برگزار شد نیز تصویب شد.

    سردار هادیان فر اعلام کرد: در حال حاضر شورای ترافیک در تهران و کلانشهرها مسؤول این است که طرح ترافیک باشد یا نباشد، ولی در طرح ترافیک تهران، استاندار  ورود کرده و دستور توقف دادند؛ حالا این بحثی است بین استانداری و شهرداری که باید حل شود.

    رئیس پلیس راهور ناجا به آخرین گزارش در خصوص اجرای طرح ترافیک اشاره و اعلام کرد: طبق آخرین گزارش وزارت بهداشت باید بگوید شرایط چگونه است; همچنین باید تصمیمی که در ستاد مقابله با کرونا گرفته شده قابل اجرا باشد و کسی نباید در آن تداخل به وجود‌ آورد؛ استاندار نباید بگوید این شود یا نشود.

    سردار هادیان فر خاطرنشان کرد: به نظر بنده باید مصوبه فوق اجرا شود و شورای ترافیک کلانشهرها تصمیم نهایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیرند؛ چراکه چگونگی اجرای طرح ترافیک به شورای ترافیک شهر واگذار شده است.

    وی گفت:طبق آخرین اخبار بعد از ماه مبارک رمضان طرح ترافیک در تهران اجرا می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو