فونیکسریمکسبهتام

۶ جاده مسدود است

ترافیک در محور کندوان و آزادراه قزوین‌-تهران

عصر خودرو- مقام مسؤول سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره ترافیک نیمه‌سنگین در محور چالوس مسیر شمال به جنوب محدوده تونل کندوان‌، گفت: در حال حاضر ۶ جاده مسدود است.

ترافیک در محور کندوان و آزادراه قزوین‌-تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب محدوده تونل کندوان، نیمه سنگین است.

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک نیمه‌سنگین در محور تهران-پردیس مقطع رودهن، گفت: دوربین‌های نظارت تصویری ‌تردد روان در محورهای هراز‌، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه رشت-قزوین نشان می‌دهد.

    وی اظهار داشت: در حال حاضر ‌ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران بین مهرویلا تا ساسانی نیمه‌سنگین است.

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در محورهای شمالی کشور بارش خاصی گزارش نشده است.

    محرابی‌نیا بیان کرد: منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال هر روز از ساعت 19 تا 7 صبح روز بعد به غیر از روزهای پنج‌شنبه و جمعه و تا پیش از تعطیلات عیدفطر مسدود است و محورهای جایگزین، فیروزکوه، کندوان و هراز است.

    وی ادامه داد: آزادراه چالوس-مرزن آباد و بالعکس در استان مازندران نیز تا اطلاع بعدی از ساعت 19 تا 7 روز بعد، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

    * افزایش ترافیک در جاده‌ها

    محرابی‌نیا اظهار داشت: بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از 2291 دستگاه ترددشمار جاده‌ای، کل تردد ثبت شده در جاده‌ها نسبت به روز قبل 0.1 درصد افزایش دارد، در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها‌ 17.6 درصد بود، ‌بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

    * آزادراه‌های کرج ـ تهران و کرج ـ قزوین کماکان پر‌ترافیک‌ترین جاده‌ها‌

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه کرج ـ تهران‌ ثبت شد و پس از آن آزادراه‌های کرج ـ قزوین و تهران ـ کرج پر ترافیک‌ترین جاده‌های کشور بود.

    *‌ 6 جاده به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است

    وی اضافه کرد:‌ در حال حاضر محور ‌رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین، محور شهداد-نهبندان دراستان کرمان، محور خرم آباد-پل دختر‌ در استان لرستان‌، محور قزوین - همدان‌ آزادراه قزوین - رشت محدوده رودبار به توتکابن به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو