فونیکسریمکسبهتام

سوخت ناوگان عمومی سواری کرایه برون شهری پیمایشی‌ می‌شود

عصر خودرو- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان‌شمالی گفت: از ابتدای خردادماه سال جاری سهمیه سوخت ناوگان سواری کرایه بین شهری بر اساس پیمایش انجام می‌شود.

سوخت ناوگان عمومی سواری کرایه برون شهری پیمایشی‌ می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سعید سبحانی  اظهار کرد: اطلاعات پیماش ناوگان از اطلاعات مندرج در صورت وضعیت مسافری استخراج می شود.

    وی افزود: با توجه به تصمیم اتخاذ شده در کارگروه تخصیص سوخت شرط اولیه تخصیص ما به التفاوت ریالی، میزان کارکرد بالاتر از پنج هزار و 715 کیلومتر در بازه زمانی یک ماهه است.

    سبحانی بیان کرد: به عبارتی دیگر انجام پیمایش بیش از میزان سوخت واریز شده در کارت سوخت 400 لیتر بنزین برای ناوگان تک سوز و 240 لیتر برای ناوگان دوگانه سوز است . 

    وی خاطرنشان کرد: برای مالکان حقیقی که بیش از یک خودرو به نام خود دارند ارائه وکالت نامه رسمی از طرف مالک به شخص حقیقی بالای 18 سال با مضمون تفیض منافع استفاده از کارت سوخت الزامی است.

    سبحانی اظهار کرد: در صورتی که اطلاعات مالک با اطلاعات سامانه ثبت احوال مغایرت داشته باشد، مالک باید به ثبت احوال مراجعه و نسبت به رفع مشکل اقدام کند. 

    معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در صورتی که مالک ناوگان فوت شده باشد سوخت به ناوگان تخصیص نمی‌یابد. 

    وی یادآورشد: بر اساس این گزارش میزان تخصیص سوخت به نشانی www.samas.moi.ir  قابل رویت است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط