فونیکسریمکسبهتام

در دیدار نقی پور اصل با مقیمی مطرح شد:

آغاز فصل مشترک همکاری بین صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و ایران خودرو

عصر خودرو- مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با حضور در گروه صنعتی ایران خودرو، با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

آغاز فصل مشترک همکاری بین صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و ایران خودرو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از شاتا، در این دیدار که عصر روز جمعه در دفتر فرشاد مقیمی صورت گرفت، رضا نقی پور اصل ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کلی صنایع پیشرفته کشور، عملکرد و برنامه های این صندوق در حمایت از این صنایع در سال جهش تولید گفت: خوشبختانه وضعیت کشور در تولید دانش فنی و همچنین نیروی انسانی متخصص و نخبه جهت تامین نیاز حوزه های مختلف صنعت در کشور، وضعیت مطلوبی است و یکی از برنامه های اصلی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته فراهم نمودن شرایط و ایجاد بسترهای لازم برای اتصال بیش از پیش دانشگاه به صنعت در کشور می باشد و خوشبختانه روند صندوق در حال حاضر رو به رشد بوده و نسبت به سال های گذشته در برخی از شاخص ها روند مثبت و افزایشی داشته است.

    مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در ادامه به زمینه های مشترک همکاری بین این دو مجموعه اشاره کرد و افزود: با توجه به فهرست صنایع تحت حمایت صندوق و زمینه های حمایتی ما، خوشبختانه شرایط برای همکاری مشترک بین گروه صنعتی ایران خودرو و صندوق حمایت از صنایع پیشرفته فراهم است و در تلاش هستیم تا با انعقاد تفاهم نامه فی ما بین به این همکاری جامه عمل بپوشانیم.

    نقی پور خاطر نشان کرد: ما در سنوات اخیر از طرح های دانش بنیان زیادی در کشور به ویژه طرحهای نوین و با فناوری بالا در زمینه خودرو حمایت کردیم که برخی از آن ها در صورت جذب و حمایت، می توانند برای ایجاد تحول در صنعت خودرو سازی و ارتقای کیفیت خودروهای تولید داخل مفید واقع شوند.

    نقی پور اصل در پایان ضمن تقدیر از تلاش های مدیران و کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو، برای مدیرعامل این شرکت آرزوی موفقیت کرد.

    فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز در این دیدار ضمن تقدیر از عملکرد شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته گفت: اخبار مربوط به فعالیت های صندوق را پیگیر بوده و شاهد تلاشهای خوب آقای دکتر نقی پور اصل و همکارانشان هستم وامیدوارم این تلاشها و موفقیتها ادامه داشته باشد.

    وی افزود : خوشبختانه با تلاش های مشهود زمینه برای همکاری مشترک این دو مجموعه بیش از پیش فراهم است و صنعت خودروسازی کشور برای تحقق شعار جهش تولید نیازمند استفاده از توان علمی و فنی جوانان نخبه در کشور می باشد که صندوق حمایت از صنایع پیشرفته می تواند به عنوان پلی برای این اتفاق ایفای نقش نماید.

    در پایان این دیدار طرفین بر انعقاد تفاهم نامه همکاری به منظور گسترش همکاری های فی مابین تاکید و با دستور مدیرعامل ایران خودرو مقرر گردید تا معاونت مربوطه مقدمات تنظیم این تفاهنمامه را فراهم نماید تا در آینده نزدیک این تفاهم نامه به امضای مدیران این دو شرکت برسد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو