فونیکسریمکسبهتام

افزایش فروش خودروهای فولکس واگن در چین

عصر خودرو- شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان اعلام کرد که به لطف مشتریانی که درپی شیوع کرونا تمایل به استفاده از خودرو شخصی به جای وسایل نقلیه عمومی پیدا کرده اند، تقاضا در چین رو به افزایش است.

افزایش فروش خودروهای فولکس واگن در چین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان اعلام کرد که به لطف مشتریانی که درپی شیوع کرونا تمایل به استفاده از خودرو شخصی به جای وسایل نقلیه عمومی پیدا کرده اند، تقاضا در چین رو به افزایش است، اما تأکید کرد که فروش این شرکت در سایر نقاط جهان به همین سرعت بهبود نخواهد یافت.

    یورگن استاکمن، مدیر اجرایی فولکس واگن، که مسئولیت فروش و بازاریابی خودروهای سواری این شرکت را بر عهده دارد، گفت: فروش خودروهای سواری در هفته آخر ماه آوریل در چین بالاتر از سال گذشته است.

    استاکمن با اشاره به نمودار منحنی شکل فروش این شرکت گفت: مشخص است که نمودار فروش در چین V شکل خواهد بود. اما در اروپا بهبود وضعیت فروش به این شکل سریع نخواهد بود.

    استاکمن در ادامه به بازار اروپا اشاره کرد و گفت: فروش خودروهای فولکس واگن در آلمان طی ماه آوریل با 60 درصد کاهش نسبت به سال گذشته مواجه شد.

    وی افزود: فروش در سایر نقاط اروپا 85 درصد افت داشت و در بازارهای بزرگی مانند ایتالیا و اسپانیا کاملا متوقف شد.

    به گفته این مقام شرکت فولکس واگن، فروش در آمریکای شمالی 50 درصد و در آمریکای جنوبی 81 درصد کاهش داشته است.

    وی همچنین تأکید کرد که خودرو ارزان و با صرفه جتا (Jetta) که توسط شرکت فولکس واگن در چین تولید می شود، سهم بازار این کشور را پس از کاهش محدودیت های کرونایی به خود اختصاص داده است.

    استاکمن گفت: احتمالاً گرایش مردم به سمت استفاده از خودرو شخصی افزایش یافته است چرا که این روزها مردم از حمل و نقل عمومی استفاده نمی کنند.

    وی با بیان اینکه فروش جتا در ماه اول بازگشایی اقتصاد در چین بسیار پرقدرت بوده است افزود: برخلاف اروپا، چین تعداد زیادی از خریدارانی داشت که برای بار اول خرید می کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو