فونیکسریمکسبهتام

پروانه تردد خودروهای ارس پلاک حضوری صادر می‌شود

عصر خودرو- مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس با بیان اینکه صاحبان خودروهای پلاک این منطقه باید پروانه تردد خود را حضوری دریافت کنند، گفت: مالکان خودروهای ارس پلاک برای صدور پروانه تمدید تردد خودروها یا نقل و انتقال آن می توانند به مرکز امور خودرویی ارس مراجعه کنند.

پروانه تردد خودروهای ارس پلاک حضوری صادر می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، بابک عبدل نژاد اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه صدور پروانه تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد ارس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با مراجعه و حضور مالکان خودروها در مرکز امور خودرویی ارس انجام می شود و اشخاص می توانند با مراجعه به مرکز برای تمدید پروانه اقدام کنند. 

    وی افزود: علاوه بر صدور پروانه تردد خودروها انجام مراحل نقل و انتقال خودورهای ارس پلاک و نیز تعویض پلاک خودروها از ابتدای اردیبهشت ماه به صورت حضوری در این مرکز آغاز شده است.  

    عبدل نژاد خاطرنشان کرد: از ابتدای اسفند ماه سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا و با هدف کاهش مراجعه مردمی پروانه های تردد خودروهای پلاک ارس از اوایل اسفند ماه 98 تا اول اردیبهشت امسال به صورت مجازی و بدون محاسبه عوارض دیرکرد تمدید شد و نیازی به حضور مالکان خودرو نبود. 

    وی اضافه کرد: ولی از ابتدای اردیبهشت امسال با رعایت استاندارهای بهداشتی ابلاغ شده و اجرای کامل پروتکل بهداشتی این اقدامات به صورت حضوری انجام می شود. 

    وی اعلام کرد: درصدد ایجاد و پیاده سازی بستر لازم الکترونیکی هستیم تا از چند ماه آینده با راه اندازی سامانه مناسب تمام این اقدامات به صورت مجاری از طریق درگاه الکترونیکی انجام شود. 

    به گزارش ایرنا، این منطقه شامل بخش هایی از 2 شهرستان جلفا و خداآفرین در شمال‌غرب ایران است که در نقطه صفر مرزی و در مجاورت با کشور ارمنستان، جمهوری آذربایجان و جمهوری خودمختار نخجوان استقرار یافته و دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی گردشگری است.

    بر اساس مصوبه هیأت دولت، تردد خودروهای ارس پلاک از محدوده منطقه آزاد ارس تا 120 کیلومتری یعنی ورودی تبریز مجاز است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط