فونیکسریمکسبهتام

محموله قاچاق لوازم یدکی خودرو به مقصد نرسید

عصر خودرو- فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف محموله قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال از یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور "یاسوج-اصفهان" خبر داد.

محموله قاچاق لوازم یدکی خودرو به مقصد نرسید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، مهدی انصاری گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله‌ای کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

    وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی حین انجام ایست و بازرسی در محور یاسوج به اصفهان خودروی سمند حامل کالای قاچاق را نیز متوقف کردند.

    فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مأموران در بازرسی از آن 3 هزار و 794 قطعه لوازم یدکی خودرو قاچاق که در آن جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

    مهدی انصاری با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را 4 میلیارد ریال اعلام کردند، بیان کرد: راننده و سرنشین خودرو دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

    این فرمانده از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط