فونیکسریمکسبهتام

۵۷۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در کرج وجود دارد

عصر خودرو- رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج به وجود پنج هزار و ۷۰۰ تاکسی فرسوده در سیستم تاکسیرانی کرج اشاره کرد.

۵۷۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در کرج وجود دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، مجید استاد کاظمی در خصوص آخرین وضعیت ثبت نام رانندگان تاکسی در طرح نوسازی خودروهای فرسوده، اظهار کرد: شرایط استفاده از تسهیلات بانکی با بهره کم برای شرکت در طرح نوسازی خودروهای فرسوده مصوب نشده است.

    وی با اشاره به اینکه سال گذشته رانندگان به صورت نقدی چندین دستگاه تاکسی فرسوده را با تاکسی سمند و تاکسی پژو 405 تعویض کردند، گفت: قیمت خرید نقدی تاکسی سمند در سال گذشته 78 میلیون و تاکسی پژو 405 نیز حدود 65 میلیون تومان بوده است.

    رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با بیان اینکه مقرر است به زودی تولید خودروی پژو 405 متوقف شود، گفت: در سال جاری فروش پژو 405 منتفی است.

    استاد کاظمی با تاکید بر اینکه قیمت خرید تاکسی‌های سمند در سال جاری اعلام نشده است، گفت: رانندگان تاکسی می‌توانند خودروهای فرسوده خود را در مرکز اسقاطی با قیمت 5 تا 5 میلیون و 500 هزار تومان به فروش برسانند.

    وی با بیان اینکه سال گذشته در کرج 100 تاکسی فرسوده تعویض شده است، گفت: این در حالی است که پنج هزار و 700 تاکسی فرسوده دیگر در سیستم تاکسیرانی کرج وجود دارد.

    رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج همچنین در خصوص جایگزین شدن خودروهای داخلی دیگر به جای پژو 405، گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای جایگزینی نداریم و خرید سمند مدنظر است زیرا دیگر خودروهای داخلی قیمت بالایی دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط