فونیکسریمکسبهتام

پروتکل های بهداشتی برگزاری نمایشگاه خودرو چین اعلام شد

عصر خودرو- نمایشگاه خودور هونان چین به عنوان اولین نمایشگاه پساکرونا ۱۱ تا ۱۶اردیبهشت ماه ۹۹ و تنها پس از بررسی سلامتی ، بررسی بلیط ، بررسی های امنیتی و تأیید نام و هویت در نمایشگاه بین‌المللی Hunan میزبان مخاطبان خواهد بود.

پروتکل های بهداشتی برگزاری نمایشگاه خودرو چین اعلام شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از Chinanew، کمیته برگزاری نمایشگاه اتومبیل هونان اعلام کرد: طبق الزامات پیشگیری و کنترل بیماری همه گیر ، کلیه کارکنان ، داوطلبان ، پرسنل خدمات فروش خودرو و بازدید کنندگان نمایشگاه باید تحت سیستم ثبت نام کنند. غرفه داران باید بعد از انجام بررسی های بهداشتی ، چک بلیط ، چک امنیتی ، تأیید صحت نام و تأیید هویت ، وارد سالن اجتماعات شوند. در طول نمایشگاه ، همه باید ماسک داشته ، مرتباً دستان خود را بشویند و به حفاظت از ایمنی توجه کنند.

    مطابق الزامات کمیته ساماندهی ، بازدید کنندگان باید کد سلامت بهداشتی خود را همراه داشته باشند. برای دریافت کد می توانند از "خدمات دولت ملی" یا با " اپلیکیشن WeChat  امور ملی دولت" با دستورالعمل ها ، اقدام به ثبت نام کنند.
    شهروندان مراجعه کننده به نمایشگاه باید کارت های هویتی و بلیط های خود را با خود به همراه داشته باشند. پس از نشان دادن کد اطلاعات مربوط به پیشگیری از بیماری همه گیر ، بلیط ها و کارت شناسایی و عبور از منطقه ضد عفونی کننده وارد منطقه اندازه گیری دمای بدن خواهند شد. منطقه تشخیص دمای بدن با فناوری مادون قرمز بدون تماس فردی خواهد بود و فقط در صورت عدم وجود هرگونه ناهنجاری در تشخیص دمای بدن مجاز به ورود به منطقه بازرسی امنیتی خواهید بود.
    پس از عبور از گیت امنیتی، آزمایش درجه حرارت دوم نیز انجام خواهد شد.
    در فرآیند تأیید کنترل دسترسی به هویت افراد، بازدید کنندگان باید کارت شناسایی و بلیط خود را ارائه دهند ، ماسک های خود را بردارند و تشخیص چهره و تأیید بلیط را انجام دهند. آنها پس از گذر از این مراحل می توانند وارد سالن اجتماعات شده و نمایشگاه را بازدید کنند.

    کمیته برگزار کننده نمایشگاه اتومبیل به طور خاص به بازدید کنندگان یادآوری کرد تا از قبل کد بهداشتی را تهیه کنند و کارت شناسایی خود را با خود همراه بیاورند. پس از ورود به سالن نمایشگاه ، باید ماسک بزنند ، فاصله مناسب بگیرید و برای اندازه گیری دمای بدن همکاری کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو