فونیکسریمکسبهتام

افزایش ۹۳ درصدی ورود خودروها به گیلان

عصر خودرو- سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: از اول تا هفتم اردیبهشت ماه ورودی خودروها به استان نسبت به هفته قبل از آن بیش از ۹۳ درصد افزایش یافت.

افزایش ۹۳ درصدی ورود خودروها به گیلان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سبحان اله علیپور افزود: طی این مدت 241 هزار و 225 دستگاه خودرو وارد استان و223 هزار و  587 وسیله نقلیه از گیلان خارج شده اند که آمار ورودی به استان افزایش 93 درصدی و خودروهای خروجی هم 55 درصد نسبت به هفته گذشته رشد دارد. 

    وی بیشترین میزان ورودی را  از طریق محور آزادراه قزوین - رشت با تعداد 98 هزار و 41 دستگاه وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر- چابکسر با تعداد 70 هزار و 311  وسیله نقلیه عنوان کرد.

    علیپور همچنین بیشترین میزان خودروهای خروجی را از طریق محور آزادراه رشت- قزوین به تعداد 86 هزار و 724  وسیله نقلیه عنوان کرد.

    به گفته علیپور؛ بیشترین آمار خودروهای ورودی به استان در فاصله زمانی اول تا هفتم اردیبهشت ماه؛  مربوط به روز چهارشنبه سوم اردیبهشت با تعداد38 هزار و 818 وسیله نقلیه و  بیشترین خروجی هم مربوط به روز جمعه پنجم اردیبهشت ماه به 43 هزار و 908 دستگاه خودرو بوده است.

    سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار دریافتی از 42 دستگاه تردد شمار در استان طی 24 ساعت گذشته؛ محور آستانه اشرفیه - لاهیجان با متوسط تردد ساعتی یک هزار و 209 وسیله نقلیه و با سرعت متوسط 68 کیلومتر در ساعت و پس از آن محور لاهیجان - آستانه اشرفیه با متوسط تردد ساعتی (یک هزار و 198 وسیله نقلیه) و با سرعت متوسط 71 کیلومتر در ساعت پرترددترین محورهای استان از نظر میزان تردد در استان بوده اند.

    از اول اردیبهشت ماه محدودیت های ترددی بین استان ها لغو شده است.

    گیلان دومین استان درگیر شیوع کرونا در کشور بود و اکنون بر اساس اعلام مسئولان همچنان همه نقاط استان آلوده است وهیچ نقطه وضعیت سفید ندارد.

    بر اساس اعلام وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی نیز تاکنون 35408 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و 2517 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و 11 هزار و 679 نفر نیز بهبود یافته‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو