فونیکسریمکسبهتام

جزئیات و تغییرات جدید در یک محصول پرفروش

معرفی آئودی A۳ سدان ۲۰۲۱ + تصاویر

عصر خودرو- اخیرا تصاویر رسمی از آئودیA۳ سدان منتشر شده که ویژگی های طراحی جدید این محصول را به نمایش گذاشته است.

معرفی آئودی A۳ سدان ۲۰۲۱ + تصاویر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصرایران، نسل اول آئودی آ3 از سال 1996 تا 2003، نسل دوم از 2003 تا 2013 و نسل سوم از 2012 تا 2020 ارائه شده است. در این میان فیس لیفت های متنوعی نیز از خودروی مذکور در کاتالوگ فروش آئودی قرار گرفت. بدین ترتیب A3 جدید را باید تولدی برای نسل چهارم آن در نظر بگیریم.

نمای ظاهری
اینجا با تغییرات زیادی روبرو هستیم. در بخش دماغه یک گریل 6 ضلعی بزرگ با بافت لانه زنبوری و لوگوی بزرگ آئودی قرار دارد. چراغ های اصلی گرافیک جدیدی را به نمایش گذاشته اند و زوایای بسیار تیز الگوی آن نیز چهره ای تهاجمی به A3 داده است.

بخش زیادی از بامپر(سپر) یکپارچه توسط گریل اشغال شده که البته این مدل طراحی بویژه در خودروهای اسپرت طرفداران زیادی دارد. گریل داخل یک فریم کرومی قرار گرفته است. در طرفین بامپر دو بخش با طراح ورودی هوا قرار گرفته که البته کاملا بسته است و جنبه تزئینی دارد. در پایین ترین قسمت بامپر نیز یک لیپ ساده پلاستیکی مشاهده می شود.

به آنچه که مطرح شد باید خطوط روی درپوش موتور را نیز اضافه کنیم. اینجا 4 چین برجسته به سمت لوگوی آئودی در گریل حرکت می کنند تا ویژگی های یک محصول اسپرت را بیشتر نمایان کنند.

در نمای جانبی با یک منظره عضلانی روبرو می شویم! فندرهای(گلگیر) عضلانی، خط شانه قوی، زوایای ایجاد شده در قسمت پایین درب ها و از همه مهمتر شکل متفاوت ستون آخر تا محل پایان صندوق؛ یک A3 جدید را به مخاطب معرفی می کنند!

در نمای عقب اولین چیزی که جلب نظر می کند شباهت الگوی چراغ های اصلی به کراس اوور کیو3 همین کمپانی است. طرفداران آئودی برای مشاهده جزئیات بیشتر یا حرفه ای تر باید منتظر تریم های S و RS این خودرو باشند.

کابین
داخل کابین نیز بروزرسانی های مهمی را همراه خود دارد. طراحی کلی این فضا بدون نقص و مشتری پسند به نظر می رسد. دریچه های سیستم تهویه مقابل راننده که دو طرف فرمان قرار گرفته اند طراحی متفاوت و اسپرتی دارند. نمایشگر 10.3 اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی و دوربین های محیطی در حالت استاندارد و نمونه 12.3 اینچی به عنوان آپشن در مرکز کنسول جلب نظر می کند.

در فضای بین نشانگرهای سنتی آمپر نیز یک نمایشگر دیجیتال باکیفیت قرار گرفته که اطلاعات کاربردی خودرو را در اختیار راننده قرار می دهد. سیستم سرگرمی جدید آئودی از اپل کارپلی و اندروید اوتو پشتیبانی می کند.

شارژر بی سیم، استارت دکمه ای و قسمت های کرومی رنگ از دیگر جذابیت های داخل کابین است.

پیشرانه
هرچند هنوز اطلاعات کاملی از این خودرو بویژه در بخش پیشرانه برای بازار آمریکا منتشر نشده اما به نظر می رسد در تریم پایه از نسل جدید موتورهای 2 لیتری توربوشارژ آئودی در A3 استفاده شود که با یک جعبه دنده دوکلاچه 7 سرعته هماهنگ می شود.

اگر نسخه پلاگین ایی-ترون را نیز برای آن در نظر بگیریم، قطعا این محصول با چندین گزینه در بخش پیشرانه وارد کاتالوگ فروش خودروساز آلمانی می شود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم