فونیکسریمکسبهتام

اعلام جزئیات اختصاص بنزین روزانه به ایثارگران واجد شرایط

عصر خودرو- مدیر کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران جزئیات اختصاص ۲۰۰ هزار لیتر بنزین روزانه به ایثارگران واجد شرایط را اعلام کرد.

اعلام جزئیات اختصاص بنزین روزانه به ایثارگران واجد شرایط
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، محمود تبریزی، مدیر کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در راستای انجام سهمیه‌بندی سوخت در کشور گفت: با انجام رایزنی‌های لازم و جلسات متعدد کارشناسی بنیاد شهید و امور ایثارگران با شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی، نهایتاً در جلسه کارگروه سوخت در 16 بهمن‌ماه 1398 با حضور نمایندگان وزارت نفت و کشور مصوب شد روزانه 200 هزار لیتر به ایثارگران واجد شرایط تخصیص داده شود.

    وی ادامه داد: بر این اساس جانبازان 70 درصد ویژه ماهیانه 270 هزار تومان اعتبار معادل تفاوت قیمت 180 لیتر بنزین، سایر جانبازان 70 درصد ماهیانه 225 هزار تومان اعتبار معادل تفاوت قیمت 150 لیتر بنزین، جانبازان 50 درصد تا 69 درصد ماهیانه 180 هزار تومان اعتبار معادل تفاوت قیمت 120 لیتر بنزین و تعدادی از فرزندان شهدا و جانبازان بین 25 تا 49 درصدی که به تشخیص کمیسیون پزشکی بنیاد دارای ضایعات جسمی و حرکتی هستند و توانایی استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی را ندارند ماهیانه 135 هزار تومان اعتبار معادل تفاوت قیمت 90 لیتر بنزین سهمیه سوخت خواهند داشت که هرماه در کارت‌های بانکی آنها شارژ خواهد شد.

    مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد تأکید کرد: چهار رقم آخر شماره ملی ایثارگر به‌عنوان رمز استفاده از این اعتبار است و هر یک از کارت‌های بانکی افراد مشمول صرفاً در جایگاه‌های سوخت‌گیری در سطح کشور قابل‌استفاده است. کارت‌های بانکی ایثارگران بر اساس سهمیه در نظر گرفته‌شده به‌صورت مستمر و ماهیانه از طریق شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران شارژ خواهد شد.

    وی افزود: جانبازان معززی که دارای پلاک ویلچر هستند طی مراحل قبلی توسط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران 40 لیتر سهمیه سوخت را دریافت کرده‌اند و این میزان از اعتبار سهمیه جدید آنها توسط شرکت مذکور کسر خواهد شد.

    تبریزی خاطرنشان کرد: ایثارگران واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی سامانه سماس SAMAS.MOI.IR با وارد نمودن کد ملی خود از مشمول بودن و میزان اعتبار تخصیصی خود مطلع شوند.

    مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد با اشاره به شیوع بیماری کرونا و آسیب‌پذیری برخی اقشار ایثارگران گفت: همانگونه که مسئولان بنیاد درخواست کرده‌اند امیدواریم ایثارگران عزیز تا حد امکان در منزل بمانند و در صورت ضرورت نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از منزل خارج شوند و با توجه به سهمیه سوخت تخصیصی از عزیزان ایثارگر درخواست می‌شود برای ترددهای ضروری نیز تا حد امکان به جای استفاده از حمل و نقل عمومی از وسیله نقلیه شخصی استفاده کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو