فونیکسریمکسبهتام

جشنواره فروش ویژه قطعات یدکی آغاز شد

کرونا و مسئولیت اجتماعی گروه جی‌آی‌اس‌پی

عصر خودرو- گروه جی‌آی‌اس‌پی در راستای حمایت از شبکه فروش و تسهیل شرایط خرید برای مشتریان نهایی قطعات یدکی خودرو، در شرایط کنونی بحران کرونا، جشنواره فروش رمضان خود را آغاز کرد.

کرونا و مسئولیت اجتماعی گروه جی‌آی‌اس‌پی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، مهندس محسن میرزایی، مدیر مارکتینگ و برندینگ گروه جی‌آی‌اس‌پی در تشریح جشنواره فروش  ماه مبارک رمضان گروه گفت: پس از آغاز بحران کرونا به مرور شاهد تبعات اقتصادی این ویروس بودیم و در حال حاضر بسیاری از برندها و شرکت های فعال در حوزه های گوناگون درگیر مسائل اقتصادی و رکود ناشی از تعطیلی فعالیت ها شده اند و به علت شرایط نامشخصی که این ویروس ایجاد کرده است، هنوز فعالیت خود را آغاز نکرده اند. با توجه به این شرایط گروه جی‌آی‌اس‌پی حمایت از کسب و کارهای خرد حوزه قطعات خودرو را به عنوان مسئولیتی اجتماعی مدنظر قرار داده و با برگزاری جشنواره فروش رمضان در جهت اجرای این هدف گام برمی‌دارد.

    مهندس میرزایی در ادامه با اشاره به اهمیت استفاده از خودروهای شخصی و وسائل حمل و نقل عمومی کم سرنشین برای اجرای هرچه بهتر طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در روزهای جاری افزود: در این شرایط که استفاده از خودروهای شخصی از ملزومات زندگی است، استفاده از قطعات باکیفیت و اصل از نیازهای اولیه صاحبان خودروهاست تا علاوه بر مدیریت هزینه ها، تردد راحت تری نیز داشته باشند. ما این مسئولیت را داریم تا این قطعات مورد نیاز را با سهولت بیشتر در اختیار  مصرف کننده نهایی قرار دهیم.

    از آنجا که گروه جی‌آی‌اس‌پی به عنوان تأمین‌کننده قطعات یدکی اصل فعالیت دارد و این قطعات توسط شبکه نمایندگی‌های گروه  در سراسر کشور عرضه می‌شود و در گروه فروش مستقیم به مصرف‌کننده نهایی نداشته‌ایم، برای اجرای این مسئولیت قطعات خود را طی یک شرایط ویژه و تسهیل شده در اختیار شبکه فروش قرار می‌دهیم و از شبکه فروش خود نیز خواسته ایم این محصولات را با شرایط مناسب و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار خرده‌فروشان و مصرف کننده نهایی قرار دهند.

    برای اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت GISP.ir مراجعه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط