فونیکسریمکسبهتام

مدیر کل راهداری سیستان و بلوچستان اعلام کرد:

جزئیات سوخت و لاستیک تشویقی به کامیونداران بندر چابهار

عصر خودرو- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: جابجایی کالاهای اساسی در هفته‌های گذشته بیش از ۲۵۷ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال از بندر چابهار افزایش یافته و ضمن دادن سوخت ۵۰۰ لیتر سوخت تشویقی به رانندگان کامیون، در هر سه سرویس یک جفت حواله لاستیک تشویقی به آنها می‌دهیم.

جزئیات سوخت و لاستیک تشویقی به کامیونداران بندر چابهار
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، ایوب کرد اظهار کرد: بندر چابهار جابجا کننده کالاهای اساسی به سه استان سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان رضوی است و در حال حاضر بیش از 7 کشتی در این بندر در حال طی مراحل اداری برای تخلیه کالاهای اساسی هستند.

    وی افزود: از ابتدای امسال تا 5 اردیبهشت بالغ بر 208 هزار و 784 تن انواع کالاهای اساسی شامل گندم، ذرت و برنج توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای از این بندر به مقصد سه  استان مذکور جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 257 درصد رشد را تجربه کرده است.

    مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان افزود: در 12 ماه سال گذشته نیز بالغ بر یک میلیون و 80 هزار و 549 تن کالای اساسی از بندر چابهار به مقاصد مختلف جابجا شده است که نسبت به سال 1397 رشد 57 درصد را نشان می‌دهد و این رشد بیانگر این نکته است که ضمن استفاده از کلیه ظرفیت‌های حمل و نقلی از  ناوگان پلاک مناطق آزاد نیز استفاده کردیم.

    کرد با بیان این که در کنار این فعالیت 5000 تن گندم با 230 کانتیتر از طریق ناوگان داخلی و ناوگان افغانستان جابجا شده که گندم اهدایی هندوستان به افغانستان بوده و در این ترانزیت نیز فعال بوده‌ایم گفت: در زاهدان 300 لیتر و در چابهار 200 لیتر سوخت به رانندگان داده شده است و به ازای انجام هر سه سرویس رانندگان کامیون می‌توانند حواله یک جفت لاستیک را از ما دریافت کنند.

    مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از همه رانندگان کامیون که در شرایط کرونا و تعطیلات نوروزی کالاهای اساسی را  جابجا کردند تصریح کرد: خوشبختانه هیچ گزارشی مبنی بر ابتلای رانندگان کامیون فعال در بندر چابهار به ویروس کرونا نداشته‌ایم که این مسئله نشان می‌دهد همه پروتکل‌های بهداشتی در پایانه‌های بار و بندر چابهار رعایت شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط