فونیکسریمکسبهتام

مراکز تعویض پلاک خودرو در مازندران از شنبه فعال می‌شوند

عصر خودرو- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت که مراکز شماره‎گذاری خودرو و آموزشگاه‌های رانندگی استان از روز شنبه ششم اردیبهشت (فردا) فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

مراکز تعویض پلاک خودرو در مازندران از شنبه فعال می‌شوند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ مهدی باقری افزود که فعالیت این مراکز مشروط به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مصوب ستاد مقابله با کرونا است و در صورت هرگونه کوتاهی در این زمینه ، بلافاصله فعالیت مراکز متخلف متوقف می شود.

    وی با اعلام این که برای آسان سازی رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراکز و شلوغ نشدن ناگهانی آنها تدابیری از قبل اندیشیده شده است ، توضیح داد : برای سهولت رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مراکز تعویض پلاک مقرر شده است مالکان خودروهایی که رقم سمت راست پلاک خودروی آنها عدد زوج 2، 4، 6 و 8 است ، در روزهای زوج و مالکان خودروهای دارای پلاک فرد هم در روزهای فرد مراجعه کنند.


    سرهنگ مهدی باقری از مالکان و خریداران خودرو خواست هنگام مراجعه به این مراکز علاوه بر همراه داشتن مدارک شخصی ، اقلام بهداشتی همانند ماسک ، دستکش و نوشت افزارهای شخصی نیز همراه داشته باشند.

    وی گفت : نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آموزشگاه‌های رانندگی هم توسط گروه‌های نظارتی پلیس راهنمایی و رانندگی به طور مستمر رصد خواهد شد.

    رییس پلیس راهور مازندران افزود : برای جلوگیری از تجمع افراد و رعایت فاصله اجتماعی ، مقابل غرفه ها و باجه ها در مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه های رانندگی خط کشی فاصله گذاری صورت گرفته و افراد باید هنگام مراجعه فاصله یک متری را رعایت کنند .

    سرهنگ باقری افزود : همچنین مراجعه کنندگان هنگام استفاده از دستگاه خودپرداز یا " پوز Pos " باید از تماس مستقیم انگشتانشان با دکمه ها اجتناب و از دستکش و یا دستمال کاغذی استفاده کنند.

    وی تاکید کرد : نشستن روی صندلی های سالن انتظار نیز باید با رعایت فاصله مشخص باشد.

    سرهنگ باقری تعداد مراکز تعویض پلاک استان مازندران را 12 واحد و آمار آموزشگاه های رانندگی پایه یکم ، دوم و سوم را هم 106 واحد اعلام کرد و گفت : از آن جایی که تعطیلی حدود 2 ماه این خدمات را در استان شاهد بوده ایم ، مردم سعی کنند به نوبت و با حوصله پیگیر کار خود باشند.

    مراکز تعویض پلاک و آموزشگاههای رانندگی در مازندران اوایل اسفند ماه پارسال به دنبال شیوع بیماری کرونا با مصوبه استانی تعطیل شدند و این وضعیت بعدها با مصوبه ملی ادامه یافت.

    شیوع بیماری کرونا در مازندران از سی ام بهمن ماه سال گذشته با شناسایی 2 بیمار در بابل شروع شد. سرعت شیوع این بیماری اواخر اسفند ماه به نقطه پیک رسید و از سوم فروردین ماه امسال هم کاهشی شد که همچنان ادامه دارد. بر اساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم اکنون آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های استان به کمتر از 420 نفر رسیده ، ضمن این که آمار بیمارانی که پس از بهبودی روزانه از مراکز درمانی ترخیص می شوند همچنان بیشتر از آمار بیماران جدیدی است که بستری می شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو