فونیکسریمکسبهتام

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

حفظ همه جنبه‌های راهداری با هم در شرایط فعلی دشوار است

عصر خودرو- معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه انجام امور راهداری بر همه ما واجب و حفظ و اجرای همه جنبه‌ها با هم در شرایط فعلی دشوار است، گفت: وظیفه ما این است که شرایط تسهیل در انجام امور را برای استان‌ها مهیا کنیم.

حفظ همه جنبه‌های راهداری با هم در شرایط فعلی دشوار است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، رضا اکبری در سفر یک روزه خود به همدان، افزود: نگاه ما باید ملی باشد و از انحصارها خارج شویم و با ایجاد امکانات راهداری و ماشین آلات بیشتر برای استفاده در جای جای کشور تلاش کنیم.

    وی بیان کرد: در حال حاضر تلاش ما در ستاد فراهم کردن شرایطی است که موانع اداری کمتر شده و امور به شکلی روان انجام شود و با توجه به مواجهه کشور با مشکلات فعلی باید راه‌حل‌هایی را برای ارائه خدمات مناسب و عبور از سال جاری بیابیم.

    اکبری اضافه کرد: در زمینه ابنیه، امور راهداری، ایمنی و سایر وظایف این بخش باید اتفاق نظر داشته و دست به دست هم، با پذیرش مسئولیتی متعهدانه از کمترین اعتبار بیشترین بهره را ببریم.

    معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: اقدام مهمی که باعث شناخته شدن فعالیت‌های راهداری برای مردم و مسئولان است، بهره گیری از IT در بخش راهداری است چراکه با نداشتن اطلاعات جامع فعالیت‌های این بخش ناشناخته می‌ماند.

    اکبری با تاکید بر ثبت صادقانه و تکمیل آیتم‌های نرم افزار تهیه شده ادامه داد: اگر اطلاعات ما دقیق و صادقانه باشد ما را در رسیدن به اهداف بالاتر یاری خواهد کرد.

    وی هدف از ورود به IT را تکمیل دیتاهای مختلف برای مشخص شدن امور راهداری بیان کرد و با تاکید بر دقت بر تکمیل آیتم‌ها، یادآور شد: تجمیع اطلاعات صادقانه در این نرم افزار علاوه بر اشراف کامل بر ایجاد دانش کارهای راهداری، موجب شفافیت امور، برای کسب اعتبارات لازم نیز خواهد شد.

    مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان نیز گفت: شناسایی و رفع نقاط حادثه خیر از اولویت‌های راهداری استان است که باید هر چه سریع تر در دستور کار قرار گیرد.

    مصطفی پناهنده در نشستی که به دنبال سفر یک روزه معاون راهداری کشور و بازدید از محورهای مواصلاتی استان همدان انجام شد بیان کرد: شناسایی و رفع نقاط حادثه خیر از اولویت‌های راهداری استان است.

    وی در تشریح امور راهداری استان گفت: حضور و اشراف مسئولان ستادی نسبت به امور استان‌ها و شناخت ضعف و قوت امور راهداری موجب تشریک مساعی و سرعت بخشی به امور می‌شود.

    وی در ادامه به موانع و مشکلاتی که در مسیر خدمت این اداره کل قرار دارد اشاره کرد و افزود: شناسایی نقاط حادثه خیر، حفظ حریم و اصلاح ابنیه جاده‌ای، حفظ راه‌ها، تجهیز علائم جاده‌ای و اصلاح آن‌ها از اولویت‌های کاری اداره کل و نیازمند اعتبارات خاص است.

    پناهنده ادامه داد: بیشتر پل‌هایی که عدم عبور آب از آن‌ها باعث تخریب راه‌ها می‌شود با افزودن باکس‌ها مهار شده و عبور آب به راحتی از سیل و تخریب جاده جلو گیری می‌شود به همین منظور مقرر شده این پل‌ها شناسایی و در اسرع وقت با کمترین هزینه نسبت به اصلاح آن‌ها اقدام شود.

    وی با اشاره به تخصصی بودن امور راهداری بکارگیری نیروهای جوان و آموزش آن‌ها برای راهداری جاده‌ای را ضروری خواند و گفت: برای حفظ شرایط راه‌ها نیازمند نیروهای زبده و تعلیم دیده که جایگزین بازنشستگان این حرفه باشند هستیم.

    انتهای پیام

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو