فونیکسریمکسبهتام

خروج اوراقچیان میدان شوش از تهران تا آخر سال

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: مجموعه ثامن الحجج به منظور استقرار اوراقچیان تا آخر سال تکمیل می‌شود.

خروج اوراقچیان میدان شوش از تهران تا آخر سال
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی مفاخریان مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با اشاره به اقدامات انجام شده برای انتقال صنف اوراقچیان میدان شوش به محلی خارج از حوزه استحفاظی شهر تهران گفت: ما بر اساس تبصره 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها مسئولیت داریم مشاغلی که آلودگی صوتی و محیط زیستی دارند را به خارج از شهر منتقل کنیم.

    مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با بیان اینکه ساماندهی اوراقچیان از سال‌ها قبل شروع شده است، اظهار کرد: در این راستا مجموعه‌ای 80 هکتاری با 1500 واحد اداری و تجاری در خاورشهر ایجاد شده و با تامین زیرساخت‌های لازم مانند آب ، برق ، گاز و تلفن انتقال فعالین این صنف در حال انجام است.

    او با بیان اینکه مجموعه جدید تحت عنوان شهرک ثامن الحجج در حدفاصل قیامدشت و تهران مستقر شده گفت: این مکان توسط سرمایه گذار انتخاب شده و ما هم همکاری‌های لازم برای صدور مجوز را انجام داده ایم تا صنوف به آنجا منتقل شوند.

    مفاخریان با بیان اینکه بخش زیادی از صنف اوراقچیان که در شوش فعالیت می‌کردند، طی سال‌های گذشته منتقل شده اند، گفت: در حال حاضر حدود 100 واحد صنفی در مرکز اوراقچیان شوش فعالیت دارند، که مقدمات انتقال آن‌ها به شهرک ثامن الحجج در حال انجام است.

    او افرود: با تکمیل مجموعه ثامن الحجج تا آخر سال، اقدامات حقوقی و قضایی برای ممنوعیت فعالیت آن‌ها در تهران انجام می‌شود تا به مکان جدید بروند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط