فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری بوشهر اعلام کرد:

توزیع ۲۸ هزار حلقه لاستیک بین کامیونداران

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از توزیع ۲۸ هزار حلقه لاستیک با قیمت دولتی در بین کامیونهای حامل کالاهای اساسی این استان خبر داد و گفت: پرداخت بیمه بیکاری و تسهیلات یک تا دو میلیون تومانی با سه ماه تنفس از دیگر اقدامات حمایتی انجام شده بوده است.

توزیع ۲۸ هزار حلقه لاستیک بین کامیونداران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سید حمیدرضا علم اظهار کرد: از اقدامات حمایتی انجام شده برای رانندگان کامیون حامل کالاهای اساسی در اسفند ماه سال گذشته و فروردین ماه امسال، تمدید غیر حضوری کارت هوشمند رانندگان و توزیع هزار بسته بهداشتی در بین آنها شامل ماسک، ژل ضدعفونی کننده، دستکش و دستمال کاغذی بوده است.

    وی افزود: پرداخت بیمه بیکاری برای این قشر زحمتکش و تسهیلات یک تا دو میلیون تومانی به صورت کارت خرید اعتباری از دیگر اقدامات حمایتی برای کامیونداران حامل کالاهای اساسی بوده که در این ایام انجام شده است. البته تسهیلات دارای سه ماه تنفس و به‌صورت ارزان‌قیمت به آن ها ارائه شده و می شود.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر ادامه داد: در اسفندماه سال سال گذشته 707 هزار تن انواع کالاهای اساسی با بیش از 46 هزار و 700 دستگاه انواع کامیون از بنادر این استان حمل و به سراسر کشور منتقل شد که این میزان نسبت به اسفند ماه سال 1397 حدود 6 درصد رشد را نشان می دهد. همچنین میزان جابه‌جایی کالاهای اساسی در فروردین ماه امسال 420 هزار تن از طریق 29 هزار دستگاه کامیون بوده که نسبت به فروردین سال گذشته با کاهش حدود 22 درصدی مواجه شده است.

    به گفته علم، کالاهای اساسی شامل برنج گندم و نهاده‌های کشاورزی و دامی است و عمده محصولات کشاورزی نیز از جمله گوجه‌فرنگی، بادمجان و موز نیز در جابجایی دو ماه گذشته نقش پررنگی داشته و  مواد اولیه سیمان و فرآورده‌های نفتی شامل بنزین و گازوئیل نیز توسط کامیونداران حمل شده است.

    وی همچنین با اشاره به ارائه حواله لایستک تشویقی به صورت غیر حضوری و آنلاین به رانندگان حامل کالای اساسی در دو ماه گذشته، گفت: طی دو ماه گذشته 28 هزار حلقه لاستیک در بین کامیونداران حامل کالاهای اساسی توزیع شد و این سهمیه تشویقی به ازای پیمایش هر 5 هزار کیلومتر برای رانندگان کامیون در نظر گرفته شده است که میزان پیمایش دو دو ماه گذشته به یک سوم کاهش یافت تا از رانندگان حمایت بیشتری صورت گیرد. همچنین بر اساس گزارش‌های رسیده هیچ یک از رانندگان کامیون به ویروس کرونا مبتلا نشده اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو