فونیکسریمکسبهتام

عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی:

پروتکل‌های بهداشتی باید بیش از گذشته در جایگاه‌های سوخت رعایت شود

عصر خودرو- عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی با اشاره به افزایش ترددهای درون شهری تاکید کرد: نباید اجازه داد که با بی احتیاطی، جایگاه های سوخت محلی برای سرعت گرفتن زنجیره انتقال ویروس کرونا شود.

پروتکل‌های بهداشتی باید بیش از گذشته در جایگاه‌های سوخت رعایت شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، علی بختیار با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در جایگاه های سوخت، بیان کرد: خوشبختانه با مدیریت صحیح و همکاری مردم، تاکنون توانسته ایم به خوبی با کرونا مقابله کنیم و شاهد دو رقمی شدن آمار مرگ و میر و افزایش خروجی بیماران از بیمارستان ها نسبت به ورودی هستیم.

    نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس در ادامه اظهار کرد: این آمار نشان دهنده همکاری مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی جامعه است. رسانه ها و صدا و سیما نیز به خوبی در صحنه حاضر شده و مردم را آگاه کردند. اما باید مراقب باشیم که با موج دوم این ویروس روبرو نشویم.

    این عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه تردد خودروهای شخصی در سطح شهر افزایش داشته و ستاد مقابله با کرونا نیز بر استفاده از وسایل نقلیه شخصی تاکید داشته است شاهد افزایش مراجعات به جایگاه های سوخت هستیم. فلذا اصول بهداشتی باید بیش از گذشته در جایگاه های سوخت مورد توجه قرار گیرد و حتما از ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده استفاده شود.

    بختیار با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد که با بی احتیاطی، جایگاه های سوخت محلی برای سرعت گرفتن زنجیره انتقال ویروس کرونا شود، خاطرنشان کرد: خداروشکر مردم تا به امروز به خوبی به پروتکل های بهداشتی توجه داشته اند، ان‌شاءالله از این پس نیز با رعایت موارد جزئی این ویروس شکست خواهد خورد.

    این عضو فراکسیون امید مجلس گفت: بنده تذکری به ریاست جمهوری در خصوص شیفتی شده فعالیت اداره ها و اصناف داده ام به این صورت که از ساعت 7 تا 14 اداره ها و از 14 تا شب صنوف فعالیت داشته باشند. اینگونه از بار ترافیکی درون شهری نیز کاسته می شود. ان‌شاءالله این پیشنهاد نیز دنبال می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو