فونیکسریمکسبهتام

ارزان‌ترین خودروهای کارکرده در بازار آمریکا + تصاویر

عصر خودرو- در بین خودروهای کارکرده بازار آمریکا می‌توان با هزینه نسبتا پایین گزینه‌های مناسبی را خریداری کرد.

ارزان‌ترین خودروهای کارکرده در بازار آمریکا + تصاویر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از گسترش‌نیوز، خودروهای جدید این روزها به شدت گران‌تر از گذشته شده است. این قضیه فقط مختص به ایران نیست بلکه در تمام دنیا قیمت‌ها تا حدودی بالا رفته است. این قضیه دلایل مختلفی نیز دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به افزایش استفاده از سیستم‌های ایمنی، تکنولوژی‌های جدید و به کارگیری پیشرانه‌های تقویت شده و قدرتمند اشاره کرد. اما اگر مبلغی کمتر از 15 هزار دلار به عنوان بودجه در نظر بگیرید می‌توانید خودروهای کارکرده زیادی را خریداری کنید. در صورتی که نرخ دلار آزاد را حدود 15500 تومان محاسبه کنیم این رقم حدود 232 میلیون تومان خواهد شد.

    در این گزارش قصد داریم به ارزان‌ترین خودروهای کارکرده زیر 30 هزار دلار بپردازیم. البته سعی شده که در هر سگمنت خودرویی بهترین نمونه‌ها انتخاب شود.

    هوندا سیویک

    قیمت متوسط: 9552 دلار

    قیمت به پول ایران: 148 میلیون تومان

    هوندا جزو برندهایی است که کیفیت خوبی چه در بخش داخلی و چه فنی دارد. بنابراین معمولا خرید خودروهای ژاپنی کمی ساده‌تر و خیال افراد راحت‌تر است. سیویک نیز یکی از محصولات پرطرفدار این خودروساز ژاپنی محسوب می‌شود که البته تعداد تقریبا کمی از آن در ایران نیز وجود دارد. به طور میانگین می‌توان با مبلغی در حدود 9500 دلار صاحب یکی از نمونه‌های کارکرده سیویک شد.

    هوندا آکورد

    قیمت متوسط: 9363 دلار

    قیمت به پول ایران: 145 میلیون تومان

    از جمله دیگر محصولات هوندا که طرفداران زیادی نیز دارد مدل آکورد است. این سدان با توجه به این فضای بسیار مناسبی چه در بخش کابین و چه درفضای بار ارائه می‌دهد به شدت مورد توجه خانواده‌ها قرار دارد. با مبلغی در حدود 9 هزار دلار می‌توان صاحب یک هوندا آکورد مدل 2011 شد که برای چنین مبلغی بسیار عالی به نظر می‌رسد.

    شورولت ایمپالا

    قیمت متوسط: 9240 دلار

    قیمت به پول ایران: 143 میلیون تومان

    اگر علاقه خاصی به خودروهای آمریکایی دارید می‌توانید با حدود 9240 دلار صاحب شورولت ایمپالا 2012 شوید. این خودرو از یک پیشرانه 6 سیلندر با حداکثر توان 300 اسب‌بخار بهره می‌برد و مجهز به گیربکس اتوماتیک 6 سرعت است. از جمله دیگر نکات مثبت ایمپالا می‌توان به فضای بار بزرگ آن اشاره کرد.

    فورد اکسپدیشن

    قیمت متوسط: 14232 دلار

    قیمت به پول ایران:  220 میلیون تومان

    فورد اکسپدیشن را می‌توان یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های زیر 15 دلار در میان خودروهای شاسی‌بلند دانست. یکی از نقاط قوت این خودرو نسبت به رقیب آن یعنی شورولت تاهو کابین بزرگ‌تر آن و همچنین فضای پای زیاد است. با در نظر گرفتن مبلغی در حدود 14 هزار دلار می‌توان صاحب مدل 2012 اکسپدیشن شد.

    هوندا پایلوت

    قیمت متوسط: 13925 دلار

    قیمت به پول ایران: 215 میلیون تومان

    به طور کلی محصولات هوندا در بین خودروهای کارکرده گزینه‌های بسیار مناسبی محسوب می‌شوند. اگر حدود 13 هزار دلار پول داشته باشید می‌توانید یک هوندا پایلوت 2012 خریداری کنید. این کراس‌اوور با 3 ردیف صندلی گزینه مناسبی برای خانواده‌ها به شمار می‌رود. لازم به ذکر است این خودرو از پیشرانه 3.5 لیتری 6 سیلندر بهره می‌برد و گیربکس آن از نوع 5 سرعت دستی است.

    آکورا ام‌دی‌اکس

    قیمت متوسط: 14662 دلار

    قیمت به پول ایران: 227 میلیون تومان

    آکورا ام‌دی‌اکس 2012 دقیقا روی همان پلتفرمی سوار است که در هوندا پایلوت نیز از آن استفاده شده است. این خودرو مجهز به پیشرانه 3.5 لیتری 6 سیلندر است و گیربکس آن نیز از نوع 5 سرعت دستی است. به طور کلی می‌توان این خودرو و هوندا پایلوت را رقیب هم دانست هر چند که در اینجا فقط تفاوت‌های ظاهری است که مشتریان را جذب می‌کند. البته باید گفت که ام‌دی‌اکس از لحاظ جادار بودن داخل کابین کمی نسبت به پایلوت کوچکتر است. با مبلغی در حدود 14 هزار دلار می‌توانید صاحب این کراس‌اوور ژاپنی شوید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو