فونیکسریمکسبهتام

روزهای تعطیل از مدت قرارداد سرویس مدارس کسر می‌شود

عصر خودرو- رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کرمانشاه از کسر روزهای تعطیل از مدت قرارداد سرویس مدارس خبر داد و گفت: براساس تصمیم کارگروه ماده ۱۸ و همچنین آیین‌نامه حمل و نقل دانش‌آموزی، تعطیلات نوروزی (اول تا ۱۳ فروردین)، تعطیلات رسمی کشور و تعطیلات اضطراری هرچند روز باشد از مدت قرارداد کسر می‌شود.

روزهای تعطیل از مدت قرارداد سرویس مدارس کسر می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، فرهاد محمدی افزود: باتوجه به تماس‌های مکرر اولیا دانش‌آموزان و به منظور اعمال رویه یکسان در خصوص نحوه پرداخت کرایه سرویس‌های حمل و نقل دانش‌آموزان در شرایط فعلی، مدارس برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای تأمین امنیت و سلامت دانش‌آموزان تعطیل هستند و از این رو ایام تعطیل از مدت قرارداد سرویس مدارس کسر می‌شود.

    وی اظهارداشت: پرداخت‌ها منوط به انجام خدمات حمل و نقل و رعایت ترتیبات قراردادی و براساس روزها و ساعت‌هایی که آموزش و پرورش تعیین کرده است، می‌باشد.

    او گفت: قرارداد منعقده بین مدیر مدرسه و پیمانکار در ابتدای سال تحصیلی تکلیف را معین کرده و پرداخت وجه به رانندگان در صورت عدم فعالیت و ارایه خدمات موجبی ندارد و اولیا در فروردین ماه بابت کرایه سرویس‌های حمل و نقل دانش‌آموزی وجهی پرداخت نخواهند کرد.

    پنج هزار سرویس مدرسه در کرمانشاه فعال است

    به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه، در سال تحصیلی 99_98 بیش از پنج هزار سرویس مدرسه کار جابجایی دانش‌آموزان را انجام دادند.

    «سجاد سلیمانی» افزود: 65 شرکت‌ مجاز حمل و نقل درون شهری به نواحی سه گانه اداره کل آموزش و پرورش اعلام و در این مسیر همکاری لازم با کارگروه ماده 18 آموزش و پرورش در شروع سال تحصیلی انجام شده است.

    به گفته وی، در سال گذشته 24 درصد هزینه نرخ کرایه سرویس مدرسه نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرد و نرخ سرویس مدرسه براساس نوع خودرو اعلام شده محاسبه شد.

    استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای چهار هزار و 600 مدرسه است که از این تعداد 2 هزار و 417 مدرسه مختص دانش‌آموزان مقطع ابتدایی است که 176 هزار دانش‌آموز دارد.

    350 هزار دانش‌آموز و 27 هزار معلم در سال تحصیلی 99-98 در پنج هزار و 700 کلاس درس استان کرمانشاه مشغول به تحصیل شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو