فونیکسریمکسبهتام

نرخ معاملات خودرو در روز‌های تعطیل قابل قبول نیست

عصر خودرو- موتمنی گفت: هر قیمتی که این روز‌ها برای خودرو‌ها اعلام شود، به دلیل تعطیلی بازار کاملا نادرست است.

نرخ معاملات خودرو در روز‌های تعطیل قابل قبول نیست
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سعید موتمنی، رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو پایتخت در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به تعطیلی بازار خودرو، گفت: با شیوع کرونا تمام نمایشگاه‌های فروش خودرو بسته هستند و هم اکنون هیچ فعالیت خرید و فروشی در بازار خودرو انجام نمی‌شود.

    او با بیان اینکه قیمت خودرو‌ها همانند قیمت‌های پیش از عید است، ادامه داد:  قیمت خودرو نسبت به سال قبل تغییری نکرده است چرا که خرید و فروشی انجام نمی شود. حال هر قیمتی که این روز‌ها برای خودرو‌ها اعلام شود، به دلیل تعطیلی بازار کاملا نادرست است.
    بهمن ها افزایش قیمت خودرو در سال گذشته

    رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو در پایتخت با بیان اینکه در سال گذشته بیشترین جنب و جوش قیمت در بازار خودرو در اردیبهشت ماه بود، گفت: در اوایل سال گذشته تا اردیبهشت شاهد افزایش خرید و فروش خودرو بودیم که همین امر خود منجر به ایجاد نوسان در قیمت ها شد. به مرور زمان و با وارد شدن نهادهای نظارتی به بخش خودرو، شاهد آرامش نسبی قیمت خودرو تا شهریور بودیم اما این آرامش مقطعی بود و دوباره شاهد افزایش قیمت ها بودیم که این روند تا اوایل بهمن به اوج خود رسید.
    تنها قیمت اسمی خودروها تغییر می کرد؛ خرید و فروش نداشتیم

    این مقام مسئول با بیان اینکه سال گذشته بازاری برای خودرو به آن صورت وجود نداشت و تنها برچسب قیمت خودرو‌ها بود که تغییر می‌کرد، گفت: ممکن است خرید و فروش ها به صورت مجازی داشته باشیم. در حال حاضر خرید و فروشی در نمایشگاه‌های اتومبیل صورت نمی‌گیرد و تمام نمایشگاه ها بسته هستند.

    رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو  تشریح کرد: در شرایط فعلی و با شیوع ویروس کرونا هم اگر فعالیت اقتصادی دوباره آغاز شود، بعید به نظر می‌رسد کسی برای خرید و فروش خودرو مراجعه کند و پیش بینی می‌شود که این شرایط تا چند ماه آینده نیز ادامه داشته باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو