فونیکسریمکسبهتام

صفر تا صد H۳۰ کراس

عصر خودرو- H۳۰ کراس از جمله خودرو‌های سواری کمپانی دانگ فنگ چین است که از سال ۲۰۱۰ در سبد محصولات این شرکت قرار دارد.

صفر تا صد H۳۰ کراس
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از میزان، H30 کراس از جمله خودرو‌های سواری کمپانی دانگ فنگ چین است که از سال 2010 در سبد محصولات این شرکت قرار دارد.

    دانگ فنگ اچ سی کراس همچون برلیانس C3 کراس یا رنو ساندرواستپ وی در دسته هاچبک‌های کراس قرار می‌گیرد، هاچبک‌های کراس در واقع خودرو‌های هاچبکی هستند که کمی ارتفاع آن افزایش یافته و به دلیل برخورداری از فلاپ‌های اطراف بدنه یا باربند، شباهت فراوانی به خودرو‌های کراس اوور پیدا کرده‌اند.

    دانگ فنگ H30 کراس در بخش فنی از همان پیشرانه نام آشنای TU5 بهره می‌برد که در اصل متعلق به پژو 206 تیپ 5 است.
    این پیشرانه 1.6 لیتری توان تولید 105 اسب بخار قدرت در 5750 دور در دقیقه و 142 نیوتن‌متر گشتاور در 4000 دور در دقیقه را دارد. نیروی تولید شده توسط این پیشرانه از طریق یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد که در نهایت باعث می‌شود این خودرو 1230 کیلوگرمی طی زمانی در حدود 13 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست یابد.

    مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در حدود 7.5 لیتر در هر صد کیلومتر است که مصرف نسبتا بهینه‌ای محسوب می‌شود.

    از جمله امکانات این خودرو می‌توان به 4 عدد کیسه هوا (راننده، سرنشین جلو و جانبی)، سیستم مولتی‌مدیا مجهز به مانیتور 6.5 لمسی، سیستم نویگیشن سخنگو، صندلی راننده دارای قابلیت تنظیم دستی در شش جهت، صندلی‌های عقب تاشو، دوربین دید عقب، ایزوفیکس صندلی‌های عقب، سیستم ضد سرقت (ایموبیلایزر)، سنسور دنده عقب، شیشه‌های برقی جلو و عقب، سانروف برقی، فرمان تلسکوپی دارای تنظیم چهار جهت، آینه‌های مجهز به سیستم گرمایشی و راهنما، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و… اشاره کرد.

    حجم فضای بار این خودرو نیز در حالت استاندارد 417 لیتر و در صورت خواباندن صندلی‌های عقب تا 1137 لیتر افزایش خواهد یافت که برای خودرویی در این کلاس بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو