فونیکسریمکسبهتام

معرفی لکسوس LC کوپه ۲۰۲۱ + فیلم

عصر خودرو- بزرگ‌ترین تغییر LC کوپه ۲۰۲۱ معرفی رنگ‌های بدنه جدید از جمله نارنجی کادمیوم و سبز نوری است . این رنگ‌های جدید با رینگ‌های ۲۰ اینچی بازنگری شده همراه شده‌اند.

معرفی لکسوس LC کوپه ۲۰۲۱ + فیلم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، لکسوس سال پیش و در نمایشگاه لس‌آنجلس اقدام به معرفی LC کانورتیبل 2021 کرد و حالا نوبت به رونمایی از نسخه به‌روز شده مدل کوپه رسیده است.

LC کوپه 2021 که سریعاً قابل‌شناسایی است از طراحی آشنا سود می‌برد، زیرا بزرگ‌ترین تغییر آن معرفی رنگ‌های بدنه جدید از جمله نارنجی کادمیوم و سبز نوری می‌باشد. این رنگ‌های جدید با رینگ‌های 20 اینچی بازنگری شده همراه شده‌اند.

همین به‌روزرسانی‌های ملایم به کابین نیز راه یافته جایی که صفحه‌نمایش 10.3 اینچی این خودرو از اندروید اتو پشتیبانی می‌کند. شایان ذکر است LC کوپه قبلاً دارای سیستم اپل کارپلی بوده است.

جدای از بهبود ویژگی‌های ارتباطی، کابین خودرو دارای پوشش جدیدی بوده و البته گزینه چرم سفید حذف شده و جای آن را چرم قرمز گرفته است.

تغییرات بزرگ‌تر در زیر پوست LC کوپه 2021 رخ داده‌اند جایی که مهندسان لکسوس حدود 10 کیلوگرم از وزن خودرو را کم کرده‌اند. به منظور دست‌یابی به این هدف، لکسوس از میله‌های پایدار کننده جدید در سیستم تعلیق، قطعات آلومینیومی، فنر‌های پیچشی مقاوم‌تر و رینگ‌های عقب سبک‌تر استفاده کرده است.

خب صحبت از سیستم تعلیق شد و باید گفت لکسوس اقدام به بهبود آن‌ها کرده تا ارتباط بهتری با جاده برقرار شود. از جمله تغییرات رخ داده می‌توان به میله‌های پایدار کننده مستحکم‌تر در عقب اشاره کرد. سیستم کنترل پایداری LC نیز به دستیار عبور از پیچ فعالی مجهز شده که سرعت چرخ‌های داخلی را کم می‌کند تا راننده بهتر بتواند از پیچ‌ها عبور کند.

نهایتاً هم به گیربکس 10 سرعته اتوماتیک در LC 500 می‌رسیم که دارای برنامه تعویض جدیدی بوده و راننده می‌تواند دور پیشرانه را بیشتر از قبل بالا نگه دارد. لکسوس می‌گوید روی به اصطلاح “منطقه فعال” تمرکز کرده، جایی که اکثر رانندگان 50 تا 70 درصد کورس پدال گاز را فشار می‌دهند.

مهندسان این برند ژاپنی تغییراتی را نیز در مدل 500h اعمال کرده‌اند به گونه‌ای که گیربکس بجای دنده سه می‌تواند به دنده دو معکوس داده و شتاب بهتری ایجاد شود.

پیشرانه‌ها نسبت به قبل تغییری نداشته و LC کوپه 2021 با پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری که قدرت 471 اسبی و گشتاور 539 نیوتون متری دارد عرضه می‌شود. نسخه LC500 شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 4.4 ثانیه‌ای دارد.

افرادی که به دنبال مدلی پاک‌تر هستند می‌توانند نسخه LC 500h با پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری، دو واحد الکتریکی، گیربکس 4 سرعته اتوماتیک و باتری لیتیوم-یونی را سفارش دهند. این مجموعه قدرت ترکیبی 354 اسبی دارد.

لکسوس اشاره‌ای به زمان عرضه LC 2021 نداشته، اما گفته که معرفی رسانه‌ای آن در تابستان انجام می شود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم