فونیکسریمکسبهتام

ارزان‌ترین خودروهای سال ۲۰۲۰ را بشناسید

عصر خودرو- خودروهایی که در این فهرست نامی از آنها برده شده است در بین ۶ خودرو ارزان قیمت در سال ۲۰۲۰ قرار دارند و ممکن است امکانات جانبی و لوکس آنها از سایر خودروها کم تر باشد اما از لحاظ ایمنی و فنی در ساخت آن ها هیچ کوتاهی نشده است.

ارزان‌ترین خودروهای سال ۲۰۲۰ را بشناسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خبرآنلاین، در بین خودروهایی که نام آن ها در این فهرست آمده است قیمت هیچکدام از 19 هزار دلار بالاتر نمی رود و جایگاه آخر این فهرست به خودرو سونیک شرکت خودروسازی شورولت اختصاص یافته است.

    قیمت این خودرو 16 هزار و 720 دلار است و دارای یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، هات اسپات، پورت های یو اس بی و بلوتوث است و در تست ایمنی خودرو موفق به دریافت 5 ستاره شده است.

    پس از خودرو سونیک لقب ارزان ترین خودرو دنیا در سال 2020 به خودرو ریو شرکت خودروسازی کیا اختصاص یافته است این خودرو که 15 هزار و 750 دلار قیمت دارد به خاطر مصرف سوخت پایین معروف است.

    چهارمین خودرو ارزان قیمت دنیا در این فهرست تویوتا یاریس نام دارد که محصول شرکت خودروسازی تویوتا در سال 2020 است و در سال 2020 در تست ایمنی این خودرو موفق به دریافت 5 ستاره شده است؛ قیمت این خودرو 15 هزار و 750 دلار است.

    سومین خودرو ارزان قیمت دنیا محصول شرکت خودروسازی کره ای هیوندایی است نام این خودرو اکسنت است و قیمت آن تنها 15 هزار و 195 دلار است؛ این خودرو مجهز به یک صفحه نمایش 5 اینچی است و سایر امکانات مثل بلوتوث و یا پورت یو اس بی را نیز دارا است.

    دومین خودرو ارزان قیمت دنیا در سال 2020 ورسا نام دارد و محصول شرکت خودروسازی نیسان است؛ قیمت این خودرو 14 هزار و 730 دلار است و در تست ایمنی در سال 2020 موفق به دریافت 4.5 ستاره شده است.

    سرانجام جایگاه ارزان ترین خودرو تولید شده در سال 2020  به خودرو اسپارک شرکت خودروسازی شورولت اختصاص یافته است این خودرو که تنها 13 هزار و 220 دلار قیمت دارد دارای یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، پورت های یو اس بی، بلوتوث و سیستم هات اسپات است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو