فونیکسریمکسبهتام

تعلل در پرداخت کمک معیشتی دولت به تاکسیران‌ها

عصر خودرو- مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: پرداخت کمک معیشتی دولت به تاکسیران‌ها هنوز به سرانجام نرسیده است و به نظر می‌رسد باید سازوکارهای بروکراتیک این امر با سرعت بیشتری عملیاتی شود.

تعلل در پرداخت کمک معیشتی دولت به تاکسیران‌ها
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، علیرضا قنادان درباره وضعیت ارائه کمک‌ معیشتی به رانندگان تاکسی، اظهار کرد: دولت برای کمک معیشتی به رانندگان تاکسی مصوبه‌ای تعیین کرد و برای خانوارهای یک نفره، دونفره و بالاتر کارت اعتباری یک و دو میلیون تومانی در نظر گرفت.

    وی با بیان اینکه از زمان ابلاغ این مصوبه مدتی گذشته ولی متأسفانه هنوز به دست تاکسیران‌ها نرسیده است، ادامه داد: یکی از مشکلات و معضلات این است که حدود 45 روز از شناسیایی کرونا در تهران می‌گذرد و برنامه‌ کاهش تردد در شهر به اجرا درآمده است و تاکسیران‌ها در این مدت با چالش‌های زیادی مواجه شده‌اند.

    مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، تصریح کرد: اگر اجرای این مصوبه بیشتر از این به طول بینجامد و به هفته یا ماه‌های دیگر موکول شود عملا بی فایده خواهد بود. بنابراین به نظر می‌رسد باید سازوکارهای بروکراتیک این امر با سرعت بیشتری عملیاتی شود.

    وی خاطرنشان کرد: سازمان تاکسیرانی اطلاعات تاکسیران‌ها را بعد از تعیین مصوبه به وزارت کشور ارسال کرده و پیگیری‌های انجام شده حاکی از این است که اطلاعات مذکور در اختیار وزارت رفاه قرار گرفته و در حال طی کردن مراحل قانونی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط