فونیکسریمکسبهتام

در روز ۱۵ فروردین ثبت شد؛

پلاک تهران، بیشترین ترددکنندگان در آزادراه‌های استان زنجان

عصر خودرو- مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: نیمی از ترددهای روز ۱۵ فروردین با ۲۲ هزار و ۲۸۹ مورد مربوط به خودروهای پلاک تهران بوده است.

پلاک تهران، بیشترین ترددکنندگان در آزادراه‌های استان زنجان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، محمد محمدی اظهار کرد: از 25 اسفند پارسال تا 15 فروردین امسال تردد یک میلیون و 197 هزار و 49 خودرو از ورودی محورهای مواصلاتی استان زنجان ثبت شده که دستگاه‌های ترددشمار در بازه زمانی مشابه حال حاضر با کاهش 67.3 درصدی عبور و مرور 390 هزار و 876 خودرو را نشان می‌دهد.

    وی با اشاره به اینکه در این بازه زمانی تردد در خروجی‌های استان نیز کاهش 67.7 درصدی داشته است، عنوان کرد: امسال 385 هزار و 727 خودرو از خروجی‌های استان گذر کردند، در حالی‌ که مدت مشابه سال گذشته این آمار یک میلیون و 196 هزار و 184 ثبت شده است.

    مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان یادآور شد: بیشترین حجم ترافیک مربوط به آزاد راه زنجان – قزوین (باند شمالی) بوده که نسبت به سال گذشته 75.8 درصد کاهش دارد و کمترین حجم ترافیک مربوط به محور تکاب – دندی با که با 20 درصد کاهش مواجه شده است.

    این مسئول ادامه داد: در 15 فروردین‌ماه در محورهای دارای دوربین پلاک‌خوان (آزادراه و ترانزیت زنجان - قزوین، آزادراه زنجان - تبریز، ترانزیت زنجان - میانه و جاده سرچم - اردبیل) تعداد 22 هزار و 289 پلاک خودرو ثبت شده که بیشترین تردد مربوط به استان تهران با 11 هزار و 128 مورد معادل 50.6 درصد و کمترین تردد مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد با 4 مورد و استان زنجان با 1644 مورد 7.3 درصد و بقیه پلاک‌ها متعلق به سایر استان‌ها با 9363  مورد معادل 42 درصد است.

    محمدی با اشاره به اینکه در 20 روز گذشته 8862 مسافر درون استانی جابه‌جا شدند، بیان کرد: در این مدت 8567 مسافر نیرز برون استانی سفر کردند که نسبت به سال گذشته 81 درصد کاش یافته است.

    وی به وضعیت جوی در جاده‌های استان نیز اشاره کرد و گفت: دوربین‌های نظارت تصویری حاکی از بارش پراکنده برف در محورهای زنجان - بیجار، زنجان - دندی، زنجان - طارم، زنجان - تهم - چورزق و سلطانیه – خدابنده – همدان دارد.

    محمدی افزود: محورهای آزادراه و ترانزیت زنجان - قزوین، آزادراه زنجان - تبریز، ترانزیت زنجان - میانه، ابهر - خدابنده، نیک‌پی – ماه‌نشان نیز بارانی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو