فونیکسریمکسبهتام

در اولین روز اجرای طرح محدودیت تردد؛

هیچ خودرویی در استان تهران توقیف نشده

عصر خودرو- استاندار تهران با اشاره به اینکه هیچ خودرویی در اولین روز اجرای طرح محدودیت تردد در استان تهران توقیف نشده است گفت: روز گذشته ۲۵۰ قبض جریمه برای خودروهای متخلف صادر شد.

هیچ خودرویی در استان تهران توقیف نشده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، انوشیروان محسنی بندپی پیش از ظهر شنبه بعد از جلسه ویدئو کنفرانسی ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد آخرین وضعیت اجرای طرح محدودیت تردد در استان تهران اظهار داشت: هدف از اجرای طرح محدودیت تردد، حذف ترددهای غیرضروری و اعمال سختگیری در ورودی و خروجی‌های استان است.

    وی ادامه داد: تا ساعت 20 روز گذشته بر اساس دستورالعمل اجرایی از ادامه سفر 1850 وسیله نقلیه در سه نقطه آزادراه تهران-شمال، تهران- قم و جاده قدیم قم توسط فرمانده انتظامی تهران بزرگ ممانعت به عمل آمد، همچنین 3050 خودرو در محور فیروزکوه و دماوند برگشت داده شدند.

    استاندار تهران با اشاره به اجرای مستمر این طرح تصریح کرد: روز گذشته 250 قبض جریمه برای خودروهای متخلف صادر شده است ضمن اینکه هیچ خودرویی توقیف نشده است.

    محسنی بندپی با بیان اینکه ایمن‌سازی و توقف چرخه انتقال ویروس مهم‌ترین راهکار برای جلوگیری از شیوع کرونا می‌باشد گفت: در استان تهران دستورالعمل طرح محدودیت تردد با نهایت دقت، مراقبت و با کیفیت اجرایی می‌شود.

    وی همچنین عنوان کرد: این طرح در 14 مبادی ورودی و خروجی استان تهران اجرایی می‌شود و راه‌های فرعی توسط فرمانداران و با هماهنگی نیروی انتظامی مدیریت می‌شود، البته در هفته اول که به شکل توصیه‌ای از مردم خواسته شد که در خانه بمانند و به سفر نروند، اکثریت مردم همکاری داشتند و پیش‌بینی می‌شود با آگاه‌سازی، حساس سازی و تغییر رفتار مردم و اطلاع‌رسانی به موقع نسبت به خطرات ناشی از انتقال چرخه بیولوژیک این ویروس می‌توانیم امیدواری داشته باشیم که نیاز چندانی به محدود کردن راه‌های فرعی نباشد.

    استاندار تهران در مورد تسهیل شرایط رفت و آمد برای کارمندان و کارگران افزود: جهت تسهیل شرایط برای کارمندان و کارگران واحدهای تولیدی که در تهران مشغول کار هستند و محل سکونت آنها جای دیگری است، روز چهارشنبه با دستگاه‌های اداری مکاتبه شده همچنین به واحدهای صنعتی و تولیدی اعلام کردیم که نحوه رفت و آمد کارگران و کارکنان خود را اعلام کنند.

    محسنی بندپی سپس تصریح کرد: از چند طریق روان سازی آمد و شد کارکنان دستگاه‌های اداری تهران که در اطراف تهران، البرز و یا سمنان ساکن هستند، صورت می‌گیرد بدین صورت که از دستگاه‌ها خواسته شده تا لیست چنین کارکنانی را همراه با کدملی و پلاک خودرو آنها اعلام کنند ضمن اینکه شهرداری اپلیکیشن سفربرگ را راه اندازی می‌کند تا افراد در سامانه ثبت نام کنند و با هماهنگی نیروی انتظامی تردد افراد تسهیل شود.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو